מה רוצים מערבה?

מה רוצים מערבה?

אנני מכיר את ערבה אישית מעולם לא פגשתי אותה, ערבה בשלב מתקדם של החפיפה והיא אוטוטו עוזבת.
אנני צריך ממוטקה דבר מעולם לא ביקשתי כרטיס חינם מטעם מוטקה לאירוע כלשהו ובאמת שאין לי שום אינטרס סיבה ועילה לכתוב בטובתה חוץ מסיבה אחת.
העליהום על ערבה הוא לצנינים בעיניי ואני בטוח שגם רבים רבים אחרים חושבים כמוני , התלבטתי אם לכתוב בשיבחה כי הבון טון לכאורה ואני מדגיש לכאורה הוא להתקיף את המנהלת החברתית העוזבת.
אפשר שערבה פה ושם טעתה ומי מאיתנו לא טועה? אבל כללית ערבה היתה (ועודנה) מנהלת חברתית מצוינת, קשובה, חברה שלנו, איכפתית , כשרונית ושכל ישר.
העובדה שאפשר לכתוב נגדה מלמדת שערבה גם דמוקרטית אחרת בלחיצת כפתור אחת היתה יכולה להסיר
כל מילה נגדה, אני מציע להפסיק את ההתקפות נגדה גם אם טעתה נקודתית בעיניי המלין ויפה שעה אחת קודם.
 

תגובות  21  אהבו 

957
23/01/18
יפה כתבת, גבי: "ערבה היתה (ועודנה) מנהלת חברתית מצוינת, קשובה, חברה שלנו, איכפתית , כשרונית ושכל ישר".  אין זו רק דעתך, (אומר זאת ללא נשוא פנים), רוב החברים (חבל שלא כולם) מרוצי...


יפה כתבת, גבי: "ערבה היתה (ועודנה) מנהלת חברתית מצוינת, קשובה, חברה שלנו, איכפתית , כשרונית ושכל ישר". 

אין זו רק דעתך, (אומר זאת ללא נשוא פנים), רוב החברים (חבל שלא כולם) מרוצים מאוד מפועלה של גברת ערבה, לטובת כלל החברות והחברים ב'מוטקה'.

ומודים לה, על תרומתה הרבה באירגון וגיבוש מפגשי קבוצות מבוגרים, בערים רבות בארץ.

אכן, העליהום על ערבה לא צודק, פוגע ומעליב. 

נאחל לגברת ערבה היקרה. הצלחה בהמשך הדרך. ושמירה על קשר חם עם אתר 'מוטקה'

ברכה לנוי בכניסתה לתפקיד הנכבד.

בהצלחה נוי היקרה.







 

 
23/01/18
גבי היושרה שלך ראויה לציון --אתה אומר אני לא מכיר אותה --יפה --גם אני  אני לא --אבל הגברת הרשתה לעצמה להפוך למצנזרת ומאיימת --וגם קבעה שתמונה שהעלתי גובלת בפורנוגרפיה --אפשרה לגברת צדקת אחת ברשת ...
גבי היושרה שלך ראויה לציון --אתה אומר אני לא מכיר אותה --יפה --גם אני  אני לא --אבל הגברת הרשתה לעצמה להפוך למצנזרת ומאיימת --וגם קבעה שתמונה שהעלתי גובלת בפורנוגרפיה --אפשרה לגברת צדקת אחת ברשת להעלות דברי זימה באיצטלה של כתבים רומים עתיקים --בנוסף הגנה על זכותה של אותה גברת למחוק תגובות וגם   פנתה במקומה בתלונה מלווה באיומים שלא נגיב יגברת --מציע לך לדפדף לאחור --לפנות גם ל WMI ותבין יותר --אגב מאחל לה שוב דרך צלחה  --פנויה מקיפודים בדרכה החדשה ----מציע לכל אחד שאינו רוצה שיגיבו לו שיציין זאת --במפורש --עשו זאת בעבר --

המשך ערב נעים --וחמים --
אני באמת לא מבינה ,מה רוצים-ות החטיאריות של מוטק'ה מערבה? זה בטח נובע מקנאה. מה היא כבר עוללה????????????? בסך הכל , ....... נשגב מבינתי הדלה. > עלמה בעלת כוונות נעלות תמימה וחפה, שב...
אני באמת לא מבינה ,מה רוצים-ות החטיאריות של מוטק'ה

מערבה?

זה בטח נובע מקנאה.

מה היא כבר עוללה?????????????

בסך הכל , .......

נשגב מבינתי הדלה.

> עלמה בעלת כוונות נעלות תמימה וחפה, שבסך הכל רצתה

לחצות בשלום את תעלה מוטק'ה הסוערת

בחתירה.

ולצלוח אותה בשלוש...

בדרכה לצמרת

בדרך מכאוב ( כקוצי הקיפוד-

שהתגלו כחרב פיפיות..

משל נהדר) (למי שמגיע)ודרך גמל....

אך משומה, קשה להבין,

(אימוג'י -דמעות תנין)

יד רשעים

זדונה ובוטחת

של זקנקני-ות מוטק'ה

יד  מפדחת

שמה לאל.

דמעות -בצל.
לעפיפונה:

אוהב את כתיבתך המושחזת..

אבל את מספיק אינטליגנטית כדי שאוכל לבקש ממך: אנא הרפי !

לא לכל אחד אפשר לומר הרף, ממך אפשר לבקש.
דוליטל

היושב על הגדר

הרף בבקשה.

מעולם לא היית במקומי

ואל תנסה לסתום את פי.

תודה
לדוליטל

 מכיוון שאני מכבדת אותך

ולאור ידידות נפש של שנים

נעתרת לבקשתך. 

וראה בלוג חדש שלי שמבקש בסך הכל

 הבהרות.
דו-ליטל אכן הינך עושה מעט במוטק'ה. ראך לא ציפיתי ממך .או אתה האחרון שציפיתי ממנו ליחס של איפה ואיפה ולשני פרצופים שצומחים על גבעול אחד. כואב לי לראות איכה נפלת אדם....
דו-ליטל

אכן הינך עושה מעט במוטק'ה.

ראך לא ציפיתי ממך .או

אתה האחרון שציפיתי ממנו ליחס של איפה ואיפה

ולשני פרצופים שצומחים על גבעול אחד.

כואב לי לראות איכה נפלת אדם.
24/01/18
לגבי 3 כותרת הפוסט שלך בעצם מוגדרת  בסימן שאלה מהות הפוסט הוא אתה בעיקר... וגם קצת מה שאתה חושב....  אז אתה מבין שאין  ברו של נושא הפוסט כתוכו של תוכנו אם אתה רוצה להבין מה בעצם...
לגבי 3



כותרת הפוסט שלך בעצם מוגדרת  בסימן שאלה

מהות הפוסט הוא אתה בעיקר... וגם קצת מה שאתה חושב.... 

אז אתה מבין שאין  ברו של נושא הפוסט כתוכו של תוכנו



אם אתה רוצה להבין מה בעצם שצף קצף המתקפה. עליה וממה הוא נובע. תועיל  לשמוע את מעללי שני הצדדים

ואל לך לשכוח אפילו לדקה  שלכל כותב יש  צורך בלכתוב שנובע מצרכי נפשו שלו.... ואין שום ישות בעולם. שיכולה להרשות לעצמה לזלזל בצורך נפשו ורגשותיו של אף אחד.... אפילו אם היא מורמת מעם!!! 

הבדל הגילים בין. כותבי הפוסטים ובין ערבה  לא עצום אבל גם לא קטן... ואת זה יש לקחת בחשבון  ובנוסף בלהט תפקיד הגישור בין הניצים יש להפעיל שיקול דעת בעד ולא נגד על מנת לשמור על סטטוס קוו לטובת שביעות רצונם של הניצים

מיכיון שאינך מצוי בפירטי. ההתלקחות איך  תדע??? 

בנוסף  ערבה מעבירה קו ליורשת שלה  למה לעשות זאת על גב רגשותיהם של גימלאים רגישים?????  ובפומבי!!!! 

למה ערבה לא יודעת בחכמה אינטלגנטית ונבונות לשמה לשמש כגשר????? וכך בשקט לפתור את הבעיה... למה לתת לזה פומביות וחד צדדיות?????? 

קח לדוגמא את  תגובותיה של  עפיפונה... תרגיש כמה נשמתה אינה יודעת מנוחה... ולמה??? למה זה צריך להגיע למצב רגשי כזה??? למה לא להפעיל  שיקול דעת נרחב, הנוגע לרגשות כל המעורבים? 

,לדעתך יש בידי ערבה הכח והלגיטימציה להעיף מהאתר את מי שהיא מחליטה.... ולי זה נשמע כמו "נו, נו, נו, "

האם ככה אתה מרגיש? כלומר אם לא מוצא חן בעיני ערבה הכח בידה רכת השנים להעיף ממוטקה את מי. שאבתה נפשה???? ומה עם הכותבת הבוטה לה נתנה בפומבי רוח גבית?????









Y M I



 
YMI בטאת את מה שרציתי -ולא היו לי המילים. אינני יודעת אם קרנפי מוטק'ה העליזים קראו/צפו במחזה של יונסקו. אולי נוי תציע ביומינימים כרטיסים למחזה הזה בין היתר  במקום כרטיסים למופעי רוק סו...
YMI

בטאת את מה שרציתי -ולא היו לי המילים.



אינני יודעת אם קרנפי מוטק'ה העליזים

קראו/צפו במחזה של יונסקו.

אולי נוי תציע ביומינימים כרטיסים למחזה הזה בין היתר

 במקום כרטיסים למופעי רוק סוג ז'.



מכל מקום אני מעדיפה חזירי בר על קרנפים.

אולי בשל העובדה שהם נאמנים לאחיהם ושומרים האחד על השני.



כמו הקיפודים בערך

רק ללא קוצים.



ויש לי רעיון לסטארט-אפ

קיפודים מפלסטיק לאמבט ולמקלחת.

לקירצוף ולעיסוי

וגם סבון בצורת קיפוד.

שוקולד בצורת קיפוד וכו וכו.

אם לא יפה אז חמוד ומקורי

הקיפוד כמותג של חברה לעידוד התיירות

במוטק'ה.



בברכה

קיפי
24/01/18
נאמר מודה ועוזב ירוחם --לא מודה --הגברת אבל עוזבת --שלום 

קרנף אויל חכם יחשב --תמשיך לישון קרנף נחמד או התעורר ועשה שעורי בית 
24/01/18
ידידים יקרים, אנחנו כאן במוטקה אנשים מבוגרים לא חבל על אנרגיות שליליות, אולי ננסה בכל זאת  לראות את הצדדים החיובים באכסניה הזאת הרי אף אחד לא מכריח אותנו להיות כאן. אף אחד לא חסין משגיאות ולכול...
ידידים יקרים, אנחנו כאן במוטקה אנשים מבוגרים לא חבל על אנרגיות שליליות, אולי ננסה בכל זאת 

לראות את הצדדים החיובים באכסניה הזאת הרי אף אחד לא מכריח אותנו להיות כאן.

אף אחד לא חסין משגיאות ולכולנו יש גם נקודות זכות כולל לקברניטים גם אם נעשתה שגיאה עוברים הלאה ולא מעצימים את העניין.

בחיים גם אי תגובה והבלגה היא סוג של תגובה ,

אנני יודע מה היה מצבי היום אם הייתי עושה " עניין" מכל דבר שלא מצא חן בעיניי בחיים האמיתים,

כמובן שיש דברים שאי אפשר לעבור עליהם לסדר היום אבל בטוחני שעל הרוב אפשר לדלג.
לגבי 3 קראתי את מה שכתבת ואני מסכים לכל מילה. שנינו ועוד כמה ותיקים מכירים את האתר  שמידי פעם היה רותח מלוה באש וגופרית.  מספר המישתמשים באתר הבלוגים היה קטן ואפשר היה למנות אותם באצבעות ה...
לגבי 3

קראתי את מה שכתבת ואני מסכים לכל מילה.

שנינו ועוד כמה ותיקים מכירים את האתר  שמידי פעם היה רותח מלוה באש וגופרית.  מספר המישתמשים באתר הבלוגים היה קטן ואפשר היה למנות אותם באצבעות הידיים ולרוב כמספר אצבעות יד אחת.   המצב השתנה עם הגעתה של ערבה . 

אני זוכר את הקיטורים שליוו את השינויים  הגדולים באתר . את הטענות הרבות שמילאו דפים רבים.

קיטרנו ולאחר שהסתגלנו למיבנא החדש נוכחנו עד כמה הוא טוב ומתקדם. 

עכשיו צריך מחשב לספור את מספר המשתתפים . אצבעות היד  כבר לא מספיקות.

קראתי תגובות רבות שחייבו מחיקה  ובצדק. גם אני זכיתי לכמה מחיקות של תגובות   ובצדק. הן נמחקו  לאחר שהתבקשתי על ידי ערבה למחוק כי התגובה ניראתה בוטה בעיני אחת ה חברות..באחת הפעמים סרבתי והודעתי שאם היא רואה בתגובה משהוא חריג שתמחק היא.

לפני שערבה הגיעה  שפכנו אש וגופרית . הפרלמנט היה שדה קרב  למרות המיספר הקטן של המישתתפים. ןלא היה מי שירסן וימחק פוסטים ותגובות . גם אני ניגררתי לחינגה. .שדה קרב ללא גבולות.

ערבה הגיעה והכל השתנה. . יש הנהלה שתפקידה לעצור את המקלדת שמאבדת כיוון.

זה לא נעים אולם זו חובתה של הנהלה.

לכל אחד מאיתנו ישנן דרישות ויש כאלה שמתנגשות  עם דרישות הפוכות. וצריך למצוא דרך ביניים. למחוק אחת שלא  מוצאת חן בעיני ההנהלת או למחוק את שתיהן.

לא קל להיות שופטת שמחליטה למחוק תגובה . תמיד יהיה מי  שלא יהיה מרוצה.

אני חושב שערבה עמדה במשימה  בגבורה  והפכה אותו לאתר חברתי שטוב לשוט בו..

התיחסתי לתגובתו של גבי  ולא למיקרה ספציפי שקרה ,אם קרה



 
25/01/18
כהרגלו מנהל הבנק אם היה כזה ואני מרשה לעצמי להטיל בזה ספק --דוחף עצמו בהערה מכוערת --וכותב מטיל ספק על מה היתה המהומה --צודק --אצלו לא היה כלום אין כלום ולא יהיה כלום --חזור לשנת היופי ברבור  קשי...
כהרגלו מנהל הבנק אם היה כזה ואני מרשה לעצמי להטיל בזה ספק --דוחף עצמו בהערה מכוערת --וכותב מטיל ספק על מה היתה המהומה --צודק --אצלו לא היה כלום אין כלום ולא יהיה כלום --חזור לשנת היופי ברבור  קשישא
25/01/18
לגבי וליעקב שניכם בעצם מפספסים את. הנקודה העיקרית הטענה נגד ערבה היא אם למחוק או לא למחוק אלא בעיקר איך!!!  הפוסט המדובר  והתנהגות הכותבת ובמיוחד כינויי הכותבת את המגיבים לפוסט חסר הער...
לגבי וליעקב



שניכם בעצם מפספסים את. הנקודה העיקרית

הטענה נגד ערבה היא אם למחוק או לא למחוק

אלא בעיקר איך!!! 

הפוסט המדובר  והתנהגות הכותבת ובמיוחד כינויי הכותבת את המגיבים לפוסט חסר הערך הם היו צריכים התיחסותה ההולמת של ערבה

אפילו אם לדעתה של ערבה לא היתה חיבת למחוק את התגובות הבוטות של הכןתבת , זה הגיע למצב של. "איפה ואיפה" וכל זאת בפומבי ולא. בפרטי.... 

ערבה תמכה בפומבי בכותבת בוטה ....היא קוממה  נגדה. בעלי תגובה שנפגעו. מהכותבת עצמה וכינוייה... וכל זאת  בפומבי  ותוך איומים על המגיבים שכל. אשמתם היתה. תגובתם. לפוסט

אז אתם טוענים  שאי אפשר היה לפתור בעיה זו. בחכמה  יתרה???? בגישור אינטלגנטי תוך התחשבות ברגשות כולם? זה, תסלחו לי לא מקובל..... 

היתה צריכה. ערבה להשאר במסגרת מוטקה לפתור זאת בפרטי ולא בפומבי תוך איומים  בסגנון "אל. תאתגרו אותי".....

את הנזק שגרמה ערבה נאלצה לתקן בפוסט הנוסף שכתבה הכותבת  הבוטה אבל זה אחרי שקוממה נגדה  הרבה כותבים וכאן. יצא שכרה בהפסדה... שירת הברבור שלה לא היתה מהשמחות בחייה..... 



Y M I
YMI בתגובתי ציינתי  בספא במפורש כי היא מתיחסת  לפוסט של גבי  שנגע בנושא המחיקות . נגעתי בניהול האתר התוסס שבו נוהגים מספר משתתפים  להעליב ולתקוף באופן בוטא ונעלבים כאשר מקבלים רי...
YMI

בתגובתי ציינתי  בספא במפורש כי היא מתיחסת  לפוסט של גבי  שנגע בנושא המחיקות .

נגעתי בניהול האתר התוסס שבו נוהגים מספר משתתפים  להעליב ולתקוף באופן בוטא ונעלבים כאשר מקבלים ריקושט או  מחיקת תגובה

הנה לך דוגמה בתגובה למעלה של  נער סיפון שמתיימר להיות קפיטן. 

הסיפורים שלו בפוסטים סובבים סביב יכולתו לנצל כל הזדמנות לזכות בהטבה  מבלי להכניס יד  לכיס  .

טיול במרכולים ,שם מחלקים דוגמיות חינם ,הוא טיול יומי .כך לא צריך להכניס יד לכיס

הוא כועס כאשר מסבירים לו שזו תכונה של קמצן.

הוא כועס כאשר מגלים את העמדת הפנים כאשר הוא מציג עצמו  כקפיטן.

בסך הכל הוא נער סיפון  שבקושי רואה ים. 

חחח התגובה הזו הולמת את תגובתו למעלה. היא  בוטה ומחייבת תגובה הולמת באותה שפה.

ולמרות זאת אינה מחייבת מחיקה של המנהלת..



 
25/01/18
קשישא  הסימנים מחמירים -מציע להעלות את מינון הגלולות--אולי זה יעזור --חמוד שלי אוהב אותך ןאפילו בהזדמנות אבוא לבקר-- תתקדם --כבר לא חותמים באצבע --שבת שלום --
מה קרה.?

ניגמרו לך המילים?

זה כל מה שאתה יכול לשרבט כאן?

היו כאן בעבר כמה "חכמים " כמוך והם נעלמו..

מי סופר היום אפסים
25/01/18
אוהב אותך קשישא --תשושא --בשבוע הבא אני בסביבה --אבוא לבקר --באיזה סניף אתה השרת ??
26/01/18
ליעקב כל טענותי כלפי ערבה היא כיצד. משמשת היא גשר אינטלגנטי בין הניצים ולא בפומבי,  עליה היה לחשוב שלשה צעדים קדימה  ולהביא בחשבון כל  עשיה שלה כיצד זה ישפיע על אותם ניצים...  אנ...
ליעקב

כל טענותי כלפי ערבה היא כיצד. משמשת היא גשר אינטלגנטי בין הניצים ולא בפומבי,  עליה היה לחשוב שלשה צעדים קדימה  ולהביא בחשבון כל  עשיה שלה כיצד זה ישפיע על אותם ניצים... 

אני קוראת את התנצחותכם שאינה מביאה אתכם רחוק אך ללא ספק מביעה איזושהיא תחרות המבוססת על  טפח מאד אישי. בעברכם שפרץ לדעתי. בתמימות אבל פגע במקום  רגיש וזהה אצל שניכם.. מקום של. "נדמה" שקימת חוסר, הערכה של מה היה. ומה נעשה וזה שנים רבות אחורה

שניכם אנשים שונים. באופיכם אבל בכל זאת נדלקים כאילו יש לכם בסיס משותף... 

אבל כל אחד מיכם שונה תכלית השנוי באופיו

קשת אולי לפעמים לא מרפה ואתה. לא נשאר חיב.... 

על ערבה לעשות גישור בין שניכם  לתת לכם לראות את הצד החיובי  של כל אחד... לעורר את תעצומות נפשכם ולא את הרפש

קמצנות היא תכונה ידועה, חלק רןאה בה חיסכון וחלק רואה בה חסרון... אבל היא שם ואי אפשר להתעלם ממנה... לבד לא תעשו זאת וערבה כנראה לא השכילה לעשות זאת אולי נוי כן תעשה.... ב מקרו שניכם אנשים חיוביים  וצריך להשאירכם במסגרת החיובית כי שם תהיה תרומתכם לאתר ושוהיו... 

לא מספיק להיות עם מחק ביד. צריך ללכת מעבר לזה.... צריך לרצות  לגשר בין הניצים ולא רק למכור כרטיסים ובטח לא להיות חד צדדים

אפשר להפוך את האתר למקום נעים  עם הכונה  ארוכת טווח המפעילה את תעצומות נפשם של הכותבים והמשתתפים צריך להיות. מודעים ולא רק שוטרים

ידידי גרשון מעריכה אנוכי אותך.. ואת היותך, הערך את עצמך ופקח עיניך לראות את צדדיך החיוביים... זה יהיה בר השלחה ענק!! 



Y M I

 
26/01/18
עצה ידידותית ..ל  wml   

אל תתערבי ..זה ביני לבינו  ...ניסה גם בעבר לערב אותך .. לנצל אותך  ..לא למדת כלום ???  שבת שלום 
YMI הסיפור עם קשת הוא שונה מאחרים הוא החל כאשר העלאתי סקירה  כלכלית שנגעה בין   היתר בשוק הכספים. והנער הזה השתלח בצורה  מחפירה על "מנהל הבנק"  למרות שלא הזכרתי בפוסט ...
YMI

הסיפור עם קשת הוא שונה מאחרים

הוא החל כאשר העלאתי סקירה  כלכלית שנגעה בין   היתר בשוק הכספים.

והנער הזה השתלח בצורה  מחפירה על "מנהל הבנק"  למרות שלא הזכרתי בפוסט שהייתי מנהל בנק בעברי (חחח חלפו מאז 21 שנים)

השבתי לו באותו מטבע בשפת הרחוב שהוא מורגל להתפלש בה..

הוא נהג מידי פעם לעשות את מה שעשה  גם כאן. לעקוץ.

זה נותן  לי הזדמנות להשתעשע  ולהגיב   באותו מטבע.

אני לא  ניפגע מהנער הזה שמהסיפורים שלו אפשר לדלות רכילויות ולמלא בהן  דפי ספר שלם כמו הספר בן 160 עמודי הבלנקו על מדינת פלסטין

אני לא מגיב לפוסטים שלו אולם מגיב  לתגובות שלו  המתיחסות אלי ונועדו למשוך אש.

 





 
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

הרומן שלי עם אפרת
לאחר תשע שנות שנות נישואין חשתי לאות ועייפות מנישואיי. גם חיי המין מזה זמן היו בבחינת מצוות אנשים מלומדה,...
לקריאת הפוסט
הכרתי אישה
הכרתי אישה שה שה שה דווקא נחמדה דיברנו על דא והא מסתבר שהיא ביביסטטית אדוקה אני שייך למחנה השני זה...
לקריאת הפוסט
עד שלא יבטלו את החגים יהיו בחירות!
וואלה אני אומר לכם יא ג'מעה למה יש לנו בחירות על הראש כל כמה חודשים. תראו היה פסח יעאני אפריל היו בחירות...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה