מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > סדנת כתיבת סיפורי חיים פרק 2

סדנת כתיבת סיפורי חיים פרק 2

מי אני
סדנת כתיבת סיפורי חיים פרק 2

אני אשה שתמיד מחייכת למרות הכאב הצורב שקיים בגוף ובלב.

אני אדם שאוהב לעזור לאחרים בכל תחום שבו אני יכולה לעזור, תמיד מטה אוזן קשבת וכתף תומכת.

אני אוהבת לכתוב רשומות/שירים בחרוזים על כל מיני נושאים.

אני אוהבת מאד להקשיב למוזיקה קלאסית וג?ז על כל גווניהם.

אני הכי אוהבת לבשל ולפתוח שולחן מלא כל טוב לאורחים, אוהבת לארח בחצר ביתי שבה אני מאד גאה.

תגובות  32  אהבו 

579
זו באמת את הניפלאה.לא ידעתי שאת אוהבת גם מוסיקה וג'אז.אבל ידעתי שאת שובת וטובת לב.
תודה על המחמאה, אני אשה פשוטה לא מתוחכמת, אוהבת דברים רבים ומשתדלת למצא זמן להכל.
פייר..לא הייתי צריכה אישורים לכך...על פנייך ניכר..שאת מיוחדת,טובה,נעימה ועוד ועוד....
08/05/14
הכי חשוב שכחת!!!!
אני אוהבת את עצמי!!!
ועוד המלצה קטנה, יש בעולם אוהבת ונאהבת
תשתדלי ידידתי להיות בצד הנאהבת!!!
אגב....נעמי דמאיו..שהייתה סולנית של מקהלת צדיקוב..חברת נפש שלי.
נהפך לנאהב
פשוט מהלב,,הנתינה גורמת להנאה
ויתר הדברים שכתבת אודות עצמך יפים המה
תבורכי
תודה על ההתייחסות היפה
קשה לי לומר שאני אוהבת את עצמי, אף פעם לא שמה עצמי במקום הראשון, תודה על ההתייחסות
אין לי ספק (באמת) שכל מה שכתבת אודותיך נכון! שאי ברכה.
מקווה ששמעת אותה שרה והרבה, יש לה קול משגע,
אני חושבת שכל אדם באשר הוא אדם יש לו אוהבים והוא נאהב על ידם, תודה על התייחסותך
אני אוהבת אנשים וכשאני יכולה לתת מעצמי ולעזור, זה בכייף שלי, זה מה שעושה לי טוב, תודה על הפירגון.
תודה על ההתייחסות. אין כאן על מה לשקר, ואין גם סיבה.
עד לא מזמן לא ידעתי כלל על קיומך. וכשבבלוגיה פתע פתאם הופעת - מיד הורגשה הכתיבה הרגישה שלך.
הזכרת בישול - נו באמת אי אפשר להתחרות בך ביכולתך להכין מטעמים. זו את עם כל היופי שבך.
תודה על התגובה והפירגון, גם אני לא תמיד מודעת לקיומי (חיוך)
תודה על ההתייחסות והתגובה, אני פשוט מופתעת מהפירגון של כולם
בחיוך שלך יש את שלושת הדברים העיקריים והחשובים לאדם.טוב לב פשטות ויושר.וזה הכי חשוב לנפש האדם.
תודה על ההתייחסות והתגובה
היי.
אני אישה נקודה.
אני אדם נקודה.
אני אוהבת נקודה. כל השאר נתון לשינויים.

דליה גבורי סופר.
אכן נכון, אני אשה ואני אדם ואני אני. תודה על ההתייחסות
הדבר הכי חשוב בי הוא שמי!!!! אני נקראתי תביה על שם סבי שלא שרד את השואה ואני גאה בשמי.
08/05/14
יש לך אוזן קשובה וטוב לב,
יש לך שירים נפלאים שאת כותבת.
התחביבים שאת אוהבת.
בריאות טובה לך ולכל החברים.
תודה על הפירגון וההתייחסות הנאה. מאחלת גם לך בריאות טובה ומקווה להכירך במפגש המתקרב
כשאלוקים המציא את החמלה הוא ודאי חשב עליך שתשמשי דוגמא,
את לא צריכה להדליק משואה...אולי בלג בעומר..אבוא עם העגלה של הסופר
תודה על ההתפלפלות והתגובה ההומוריסטית, חייכתי. דבר אחד לא הבנתי, איזה קשר יש כאן לחמלה?
שאלת מה הקשר לחמלה?בכל נתינה יש קורטוב של חמלה,כי אדם לא נותן מרשעות או מכפיה אלה מתוך רגש להשתתף בכאב והטיב עם הזולת זו תכונה אלוקית ..הרחום והחנון
תודה על ההתייחסות וההסבר.
חש והיו לי חיים לא פשוטים, כרוכים בהמון כאבים פיזיים וגם נפשיים. לכל אחד מאיתנו יש את הבעיות שלו. זה ממש לא פשוט להתמודד, אבל זה חשוב מאד לחשוב חיובי ולפעול בדרך התבונה. לדעת שאם אתה היית בתחתית גם אח...
חש והיו לי חיים לא פשוטים, כרוכים בהמון כאבים פיזיים וגם נפשיים. לכל אחד מאיתנו יש את הבעיות שלו. זה ממש לא פשוט להתמודד, אבל זה חשוב מאד לחשוב חיובי ולפעול בדרך התבונה. לדעת שאם אתה היית בתחתית גם אחר היה שם ואפשר להושיט לו יד ולעזור לאחר לעלות חזרה ולראות שמבעד לקשיים ולמחלות מבצבצת קרן שמש של תקווה ומחזקת את כולנו. אתם קרן השמש שלי ואני מודה ליושב במרומים על שהעניק לי את הזכות להכירכם ולכתוב בחברתכם. תודה לכם שאתם חברי וחברותי.
12/05/14
אני פשוט נדהם מכמות החשיפה והמידע שאת מספקת על עצמך, האם אין בליבך חשש פן יבולע לך? אני הגעתי למסקנה לאחר שקראתי חלק מהפוסטים שלך, שאת באמת אשה מיוחדת, אבל את צריכה להישמר.
תודה על ההתייחסות והתגובה, אינני פוחדת מאיש, את הגיהינום כבר עברתי, גרוע יותר לא יכול להיות. כעת בין חברותי וחברי אני נמצאת, והם שומרים עלי מכל משמר
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה