מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > הכתיבה בבלוגים

הכתיבה בבלוגים

כולה חוויה
הכתיבה בבלוגים

 

טול מקלדתך הצטייד גם בתמונה טובה,

הצטרף לסיור בבלוגים של כתיבה.

 

לנו צפוי יום  מיוחד של  חיוך וחוויה,

תוך גלישה משותפת באינטרנט, בהנאה ובשלווה. 

 

עם כל שאר היוצרים שעולים 

כאן משאירים מילים ואח"כ יורדים. 

 

כתוב את דבריך שזור שורותיך, 

הוסף תגובה לאחרים, 

הכותבים בלוגים ושירים, 

 

שלח את משפטיך, על פני הרשת, 

וצפה בסבלנות לתגובה, שלעיתים לבוא, מבוששת. 

 

תגובות  16  אהבו 

561
ואפילו עצוב יתקבל בברכה כפית סוכר
חצי מלח
בצל קצוץ
רבע שעה בתנור על 180 מעלות תרשיחה
והרי לך מתכון לבלוג
בתיאבון
ואני דוקא לקחתי רעיון, הלבשתי לו מעט מחשבה, ציפיתי במילה וחרוז להמחשה וזה מה שיצא. תודה על ההתייחסות
יפה כתבת.
תודה על ההתייחסות
11/05/14
הרעיון והחרוז הם מאה אחוז.
יצא נפלא כל מה שכתבת.
11/05/14
יפה מאד התיאור שלך
על הבלוגיה
כתבת מאד יפה.באמת אדם שאין לו זמן להקדיש לחיי חברה,כמוני,הכתיבה והחברותא כאן,היא באמת חוויה.
11/05/14
אבל יש גם חווית הקריאה !! וזו כוללת גם קריאת התגובות, שלפעמים מוסיפות עוד המון לפוסט עצמו. ויש להוסיף את ההתכתבות שבין התגובות לטקסט וגם בין המגיבים זה לזה.. ובקיצור, חגיגת מילים, מתמשכת ומשתנה מפו...
אבל יש גם חווית הקריאה !!
וזו כוללת גם קריאת התגובות, שלפעמים מוסיפות עוד המון לפוסט עצמו.
ויש להוסיף את ההתכתבות שבין התגובות לטקסט וגם בין המגיבים זה לזה..
ובקיצור, חגיגת מילים, מתמשכת ומשתנה מפוסט לפוסט.
תודה על ההתייחסות והפירגון, האמת שניסיתי לבצע אילתור ל"קח מקל קח תרמיל ובוא איתי אל הגליל" וזה מה שיצא
תודה על ההתייחסות והתגובה
תודה על ההתייחסות, כמוני כמוך בנושא הזה ואני מאושרת שהגעתי אליכם
בהחלט חגיגת מילים ותגובות, הומור וצחוקים, תודה על ה התייחסות
11/05/14
כל יום נכנסת לבלוגים וקוראת, כתיבה עם חוש הומור, תיאורים מבדחים, חידודי לשון, מסקרן ונעים לקרוא, לציון הבלוגים שמתייחסים לפוליטיקה , לפעמים לא באותה דעה , אך מענג לקרוא,
תודה!!
תודה על ההתייחסות והתגובה היפה
12/05/14
אמנם אינני מאלה הכותבים, אבל מאד נהנה לקרא ובמיוחד נהנה לקרא דברים שאת כותבת. אהבתי את הסיור בבלוגים.
תודה על תגובתך, שמחה שאתה נהנה לקרא.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה