מקום מיוחד
אי שם בלב, פרח מלבלב,
אי שם קיים, בוקר משובב,
אי שם נמצאת, נפש של אוהב,
אי שם שחר הפציע והיום מתגנב.
הזריחה לפתע קורעת את העננים,
על פני אדמה שסועת דמים,
שבה צדק והבנה לא תמיד קיימים,
מבלי משים מעוררת את החיים.
מחפשת מקום מיוחד שבו ניתן למצא,
יד עוזרת ואוזן קשבת לעת מצא.
מקום שאליו אפשר ללכת, כשהלב בשלכת,
שבו ניתן לקבל, תשומת לב ניצרכת.
צריך להיות ערב נפלא, אי שם בשימוש,
כאשר השמש לבסוף שוקעת ומכסה כאב ויאוש.
אבל אם אחפש, כפי שאני יכולה,
אולי מה שאמצא, יהיה אמיתי ונפלא!
השיר עצוב אך יפה.
ערב טוב
והייתה גם ....שווווווושנה שושנה שושנה?
החיים יפים בסך הכל -כל רגע שעובר חובה להנות מהם.
ונכון יש ערבים לא הכי סימפטים,
אך אם אני מחזיק את החצי כוס המלאה,שיש לנו מדינה משלנו,ולא צריך לשלם שכירות או דמי עבדות לאיזה עם זר שישלוט בנו.
ולחיות בקיבוץ....
בסגנונך המיוחד שיר אופטימי.
אם נחפש נמצא משהו אמיתי ונפלא.
מאחלת לך הרבה ימים יפים ושמחים ועם הרבה תקווה לעתיד שליבך לא יהיה בשלכת אלא באביב ובפריחה ....