משקפיים וורודות
מתיישבת ליד המחשב ומרכיבה משקפיים
לצורך הקלדת שיר או שניים.
רואה את העולם במשקפיים ורודות,
מחפשת רק יופי וטוב בבאות.
האופטימיות עבורי היא הכלי העיקרי,
לאוורר את חיי האפורים ולשמוח בעבורי.
המשקפיים שלי לרוב רואות ורוד,
ואני מנסה להעביר זאת לכם בסוד.
לפעמים מתעממות, המשקפים הוורודות,
ואז העולם נראה כבד, אפור ומלא דמעות!
ואני מתיישבת, בלב כואב כותבת
וראו איזה פלא, מיד משתובבת.
הכאב מזדכך, זורמות, מפכות המילים,
נשכחים מיד את העצב והבלבולים.
מוציאה תלאותיי לאוורור, על הדף
חלק מהן מניחה על המדף.
ושוב משקפי הוורדות על אפי,
השמחה והחיוב, שוב שורים במעוני.
.jpg)
להסתכל דרך המשקפים שלך!!!
אולי גם אני יראה וורוד.........(חיוך)
אהבתי.
לנסות ולהכיל את העצב והגיל.
תודה יקרה על ההתייחסות
Il me parle tout bas
Je vois la vie en rose
---------------------------
קטע מתוך השיר של אדיט פייאף הזמרת הצרפתיה האגדית ,
התרגום כאן הוא
-כשהוא לוקח אותי בזרועותיו,------זה את מבינה-לא חוטף אותך ,איך אפשר?
ומדבר איתי בלחש -שהשכנים לא ישמעו.......שיתפוצצו
אז אני רואה את החיים בורוד-ואם את לא רואה שימי משקפי ראייה.
וגם אם לפעמים הוורוד לרגע נעלם ,
יש לך את היכולות להשיב אותו לחייך.
מקסים!
בוקר טוב והמשך יום וורוד.
מאחלת לך שתמיד המשקפיים שלך יהיו וורודים
אז שנראה רק את היופי שבעולמנו ונדע להפיק את הטוב.