לקרא אותך

לקרא אותך

 

לקרא אותך כל יום מחדש, 

להמתין לשיחה ממך ברטט מחודש,

 

לחזות בתוי פנייך  המתעדנים בריפרוף השפתיים, 

לחוש באהבתך ולהתחמם לרגע באורה שבעתיים.

 

להרגיש את חיבוקך, לחוש את חומך,

להיות כרוכה בתוכך, להפיג את תשוקתך!

 

 

זה שיא האושר, לחיות באופוריה מתוקה, 

לזכור בערגה ולהתרפק עליך בליטוף ובשקיקה. 

 

 

אולי בעתיד קרוב לשקיעה, ידי עוד תלטף שיערך, 

אחד בנשמת השני ניגע,  ונפשותינו תתעלסנה עד רווחה. 

 

חושבת שאתה עדיין זוכר כמה קשה לי בלעדייך,

ליבי כל דקה במשך היום בשקיקה נוהר אלייך.

 

עורגת לקרבתך ומצרה להיות רחוקה ממך, 

משתוקקת לחיבוקך ומאושרת איתך.


תגובות  21  אהבו 

591
01/06/14
כל פעם את מפתיעה אותי מחדש. לא נגמרים לך שירי האהבה? השיר יפה, אבל אולי הגיע הזמן לכתוב גם על נושאים אחרים...... (סתאאאאם בצחוק) אהבתי את כתיבתך
01/06/14
לצביה שיר על אהבה ,
ושוב ביחודיות שלך.
את כמציירת את האהבה,
ויתכן ואת מציירת את הצומח ואת הנוף.
שמחה שנהנית לקרא, תודה על תגובתך
אפשר לצייר במכחול, אפשר לצייר במילים. לכל אחד דרך יחודית משלו לכתוב. תודה על התייחסותך
מים רבים לא יכבו את האהבה ,כה אמר החכם מכל אדם
והרי הוא שלמה המלך,
תודה על תגובתך והתייחסותך, אני אוהבת לכתוב ובפרט על אהבה
אכן שיר מלא ערגה וקשה שלא להיזכר בשיר של דור תש'ח
"האיני יום יבוא
טוב יהיה מבטיח לך
........
לבטח ישנו מישהוא אי שם שמקשיב למילות השיר ועוד יגיע
תמיד תענוג לקרוא אותך,כך אני יודע שיש עוד אהבה בעולם.
תודה על התייחסותך ותגובתך החמה
יש תמיד אהבה בעולם, היא רוקדת ומפזזת בין כולם.
יש רק למוצאה ולהיצמד לצידה
וכך היא לעולם לא תהיה בודדה.

תודה על התייחסותך
02/06/14
כהרגלך צביה.
לייק גדול .
תודה על ההתייחסות. אהבה היא חלק משמעותי בחיינו ולכן אני אוהבת לכתוב עליה. כשאני כותבת אהבה אני חשה נאהבת. (-:
תודה על ההתייחסות. אהבה היא חלק משמעותי בחיינו ולכן אני אוהבת לכתוב עליה. כשאני כותבת אהבה אני חשה נאהבת. (-:
איזו אופוריה ניפלאה שיוצרת שירים כאלה.מאחלת לך אושר גדול והמשך האהבה המרגשת אותך.שיהיה לך רק טוב.מגיע לך.משיר לשיר את מפליאה לתאר ולאהוב.יפה לך.חג שבועות שמח.
זה לא ילך ככה,מה פירוש לקרוא אותו? תקראי לו ואותו לסדר לסדר,אל תחכי עד לסדר פסח,כבר עכשיו עכשיו,לפני שהוא יהיה מסודר בשדות נחמיה...ותסבירי לו שיש דברים שאת לא עוברת לסדר היום ושהוא לא יעבור לך מהראש...
זה לא ילך ככה,מה פירוש לקרוא אותו?
תקראי לו ואותו לסדר לסדר,אל תחכי עד לסדר פסח,כבר עכשיו עכשיו,לפני שהוא יהיה מסודר בשדות נחמיה...ותסבירי לו שיש דברים שאת לא עוברת לסדר היום ושהוא לא יעבור לך מהראש ושתמיד את תיהי מאושרת בנינו מה צריך הבין אדם?
תודה על ההתייחסות והאיחולים, חג שמייח
בטעות נמחקה לה התגובה ולכן אני מגיבה בכפולה
תודה לך יקרה על הפירגון והאהבה שאת משדרת. חג שמח יקרה
אני קוראת אותו לסדר,
והוא נעלם בלי נדר.
מסרב וקצת קשה עורף,
לזרום איתי בקייץ ובחורף.
הרושם שקיבלתי מהשיר שעסקינן באהבה לא פשוטה אהבה של כיסופים עזים וגעגוע עד אין קץ, כאשר המחשבות על האהוב הם אובססיביות, אהבה לא פשוטה, כתבת יפה מאוד, חג שנח.
אהבה היא לא תמיד פשוטה או קלילה, לעיתים היא משתרעת על פני מרחקים שקשה לגשר עליהם, אבל היא עדיין מלאה רגש, כיסופים וגעגועים. תודה על התייחסותך, מקווה לראותך במפגש בשישי, חג שמח
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה