למשתתפי המפגש
תודההההה מכל הלב
לכל הבלוגריסטים שהשתתפו במפגש
לשרון וערבה המנהלות שטרחו להגיע
לניסו קריוקי על השירה וה תוכנית המקסימה
לכל העוזרות בהגשה ובפינוי
לכולכם חברי היקרים על שטרחתם והכנתם ובאתם לשמוח
למינה גבע על הפירגון וקטעי ההקראה
לחייה שטרחה ואספה ודאגה שהאוכל שנותר ילך לצדקה
לכל אלה ועוד ידי נטויה
מבקשת לומר לכן/ם תודה גדולה
ביליתי בחברתכם שעות של נחת
חיוך ושמחה גדולה על הכל מנצחת.
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
שלך
נשיקות
טובה ושבת מהנה גם הלאה.
על כל האירגון, על ההפתעה עם ניסו
שהנעים לנו את הזמן
על האוכל הנהדר שהכנת
על זה שאירחת אותנו בביתך/חצרך המטופחים
(סליחה שהפכתי את הכד עם הפרחים)
תודה על המתנה היפה
היה כייף לבלות בוקר עם אנשים איכותיים
ולאכול אוכל טעים
להתראות במפגשים הבאים
לניסו שהנעים את זמננו בשירה .
למינה שפרגנה
ולכל החברים והחברות מבלוגיה
נהנת כל פעם לפגוש אתכם .
תודה לסיוון ולערבה המנהלות שטרחו והגיעו.
בוקר טוב ושבת שלום
מאחלת לך בריאות ושמחה בחייך..
בהיזדמנות זו רציתי להגיד שלא המרחק מנע ממני להגיע ולהישתתף בשמחתכם.זה היה השבוע שאני מארחת את ילדי ונכדי לארוחת יום השישי.ושוב מזל טוב והרבה אושר לך צביה ליום הולדתך.
היה יום שישי מקסים כולם תרמו לאוירה הטובה
שבת מבורכת
שווה אלף ורבבה
חודרת אל הלב והנפש
ןקולעת אל הרגש
ת ו ד ה ת ו ד ה
תודה
היא מלה יפה
והמשמעות שלה גדולה
מלה עם ערך אהבה והערצה
לאדם אשר נתן ועשה
ולך ידידתי מגיעה
ה ת ו ד ה!!!!!!!
שבת שלום
היה ממש נחמד ונעים כן ירבו
מפגשים שכאלו בהם נעביר זמננו
בנעימים.
אפילו מזג האויר האיר פניו לנו ופג החום
הנורא של היום הקודם.
היה כייף, תודה !
אצל צביה נאספים אהבה שמחה וחברים
תודה לך צביה על האירוח המדוקדק ומתוקתק
תודה לך ניסו על קסם הנעימות ועל: "אני הולך.....
תודה לכם חברים וותיקים וחדשים
נעמה לי חברתכם
תודה שכללת אותי בין אורחייך למען האמת הארוח הכיבוד והמוסיקה היו פשוט נפלאים .תודה על כל מי שטרח ....
ובכלל מגיע לך כל הכבוד על האירגון הנפלא
שנית תודה לניסו והבחורצ'יק שניגן - ניגנתם לנו שמחה בלב.
שלישית תודה לכל החברות והחברים שהשתתפו במפגש והפגינו רצון טוב להמשך מפגשים כגון אלה.
ובכלל כמה נחמד לצאת מתוך הוירטואליות ולהכיר את הדמויות לא רק מהכרטיס הקטן, אלא במציאות חיינו.
ותודה מיוחדת לערבה ושרון שקפצו למפגש והקרינו המון נכונות להקשיב, להציע, לשפר את אתר מוטק'ה שיעורר חשק רב יותר להיות חבר באתר זה.
אפרת
לך אני מודה על ההשתתפות במפגש,
על העוגה הנפלאה,
על השירה והריקודים
ועל כך שזכיתי בחברה כמוך.
מאחלת לך מכל ליבי,
בריאות טובה ולעד חדווה.
שמחה עד מאד שנהנית
מקווה שירבו מפגשים
ונשמח תמיד יחדיו.
תודה לך שהשתתפת
שמחה מאד שנהנית
שבת שלום
לצערי נבצר ממני להגיע כי הגעתי ארצה רק לפנות בוקר.
נקווה להשתתף בשמחות הבאות.
זה ברכות,לך הוד והדר..
את מארחת נהדר...
מזל טוב..מזל טוב..מזל טוב.
יום הולדת שמח וברבה בריאות
כל הכבוד לך כמזמינה, ולכל החברים שאני מבינה שאירגנו והביאו להצלחת המפגש.
מברכת על יוזמות כאלה,
ומצדיעה לנושאי הדגל והאירגון.
אשמח גם להכיר את החברים, שאני קוראת את כתיבתם ( ושלא תמיד מגיבה, ואיתם הסליחה).
הדרך לקירוב לבבות היא דרך מפגש. בלי ספק יש בינכם אנשים לא רק יצירתיים, אלא גם תורמים, ויוזמים.
כל הכבוד לך ,ולכל החברים שהשקיעו ויזמו.
יישר כוח!
שבוע טוב לכולם.
תודה לך על הברכות לחוגגות
אשמח לפוגשך במפגש הקרוב
תודה על הפירגון
תודה ענקית לך על הפיליטונים שהקראת ובכלל על כל ההשקעה שלך.
את אשה מדהימה ואני תמיד שמחה לראותך ולשוחח איתך.
תודה על הברכה והמתנה ועל כל פועלך שאי ברכה
פגשתי אנשים מיוחדים ונוצרו חברויות מופלאות. תודה לך ולכולם