טוב לי

עם מי שאני
טוב לי

טוב לי עם מי שאני

טוב לי כמו שאני,

אבל עם בן זוג,

אולי יתרחש בנשמותינו מיזוג.

 

דרך ראיית העולם שלו,

הכול יראה שונה בגללו.

הימים יהפכו לשמחים יותר,

הרגעים יתמלאו באושר משכר.

 

נתקרב ונהיה כישות אחת,

עשוי הוא ללא חת,

כשאינו נמצא בסביבה בדממה,

 

השמש שלי בליקוי חמה!


תגובות  29  אהבו 

481
שבת שלום.את הכי שמגיע לך.בטוח שמישהו שם למעלה אוהב אותך,כי אני ובטוחה שגם האחרים כאן,מאד אוהבים אותך ומפרגנים לך.שימשיך להיות לך כך,כי את נשמה טובה ונהדרת.שמרי על עצמך.
נשיקות
תודה על המילים החמות, אוהבת אותך ומפרגנת מאד, מאחלת לך רק שמחה ואושר
וזה המון כי יש הרבה אנשים שמתחילים משפט במילים: לא טוב לי... אבל את יודעת שיש משאלות מתגשמות ושניים בעלי עניין משותף מתמזגים.
שבת שלום צביוש...

אמן שתתמלאי בכל שאהבה נפשך ומאודך..

אמן שתטמעי בתוך ים האהבה עד כלות..

שבת נפלאה ושלווה.
למדתי בחיי לאמץ לליבי את הטוב ולהדיח את הרע.
לא תמיד זה ניתן לעשייה, אבל חשוב לראות את חצי הכוס המלאה.
תודה על ההתייחסות והתגובה.
14/06/14
שתמיד תאיר לך השמש
ולבך ימלא שמחה
תודה יקרה על ברכותיך.
תודה על ההתייחסות והתגובה
תודה על ההתייחסות והתגובה
14/06/14
מאד שמחנו בשמחתך.
מי ייתן ורק טוב ימלא את ליבך כל ימייך.
זוגיות אמיתית קשה למצוא לרבים, כמו לכל דבר בחיים גם בנושא הזה צריך מעט מזל= מקום, זמן, לדעת.
מכלל לאו אני לומד הן משמע שכל השאר שפיר וזה מעולה, מאחל לך את הטוב ביותר , שאי ברכה.
תודה על התגובה החמה וההתייחסות, מקווה שבילית יפה בחו?ל
תודה על ההתייחסות. אני מודעת מאד לזה שקשה למצא זוגיות טובה, על אחת כמה וכמה לגבי, אבל עדיין מותר להביע כמיהות ותקוות.
אל תשכחי אין שושנה בלי קוצים,

כל החיים מלאים קוצים ובכל זאת אנחנו חיים אותם, תודה על ההתייחסות
ןכל אחד עושה את החישובים שלו
תודה על התגובה
14/06/14
נאחל לך , ידידתי, שהמיזוג יגיע,
אנחנו, חברותיך, נרקוד על מדרגות.....הקריוקי
שבת שלום
מה אומר ומה אגיד זאת אאחל כל יום ותמיד שחייך עמו יהיו נפלאים ודרככם סוגה בשושנים תהיו אחד לרעותתו אויר לנשימה כאשר הנכם עטופים בשלמת אהבה ואושרך זה יימשך רבותך בשנים ויחדיו באושר עד קץ הימים ...
מה אומר ומה אגיד
זאת אאחל כל יום ותמיד
שחייך עמו יהיו נפלאים
ודרככם סוגה בשושנים
תהיו אחד לרעותתו אויר לנשימה
כאשר הנכם עטופים בשלמת אהבה
ואושרך זה יימשך רבותך בשנים
ויחדיו באושר עד קץ הימים
אדם טוב לו על הלב
שהוא לפתע מתאהב
אתם הנשים
באפלה מגששים
אין לכם אומץ
לקחת את הגורל בידיים
ולהרגיש כייף עד השמיים*
14/06/14
הטוב שקיים אצלך.
אני נשביתי בקיסמך ידידתי והפכת לחברה בלב ונפש לדידי, תודה על התייחסותך
תודה על התגובה.
החיים שלי תמיד בשמחה
האתר הפיח בי פריחה
הכרתי ומכירה אנשים נפלאים
שאותי כל יום בנוכחותם משמחים
תודה על ההתייחסות והתגובה
טוב זה דבר שבא מבפנים, כאשר אדם יכול במעשיו להביא טוב גם לאחרים
תודה על התייחסותך
לאורך כל שנות חיי, אני משתדלת לעשות דברים טובים ונעימים למען הזולת, לכן טוב לי עם מי ועם מה שאני.
תודה לכולכם, מקווה לראותכם בערב הקריוקי בחמישי 19/6
17/06/14
משיר לשיר את משתבחת,
המילים שלך נשפכות מהקלחת.
אוהב אני לקרא שירייך,
הלוואי שהייתי מושא לאהבותייך
סליחה??? להיות מושא לאהבתי? לא יודעת מי אתה בכלל ומה נפל לך על הראש, אבל בכל זאת: תודה על ההתייחסות
18/06/14
אני גבר שקורא את שירייך
מאזין לכמיהותייך
משתוקק להכירך
אבל צעיר ממך
אין מקום לתגובות כאלה, אינני מחפשת קשר רומנטי או אחר בשלב זה, תודה על תגובתך
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה