דורו הטלפון המתאים לדור שלי

דורו הטלפון המתאים לדור שלי
רגע של אמת, מאז שהבאתי לרעייתי את טלפון הדורו החדש של אורנג' היא לא נפרדת ממנו. כן, ככה זה שאנשים בני גילנו 60+ שאינם משתמשי טכנולוגיה של סמארטפונים דור 3 מקבלים טלפון שמותאם בדיוק בשבילם.
בטלפון הקודם היא אומרת לי "בקושי ראיתי את האותיות".
"את מספרת לי? כל פעם שהעברת לי שיחה בכלל לא ידעתי על מה ללחוץ לסיים אותה".
כן, טלפון הדורו שמפרסמים לאחרונה כאן ב"מוטקה " הוא המוצר שהושקעה בו המון מחשבה על מנת להתאימו לבני גילנו.
מה באמת עושה אותו לכל כך מתאים?
הוא קטן, קל ונח לתפעול והכפתורים מוגנים מפני לחיצת שווא במבנה ה"צדפה" שלו.
הוא גם קל לשימוש עם מקשים ברורים, המקשים עצמם קעורים ונוחים לתפעול, האותיות גדולות וגם גודל הטקסט על המסך גדול, ברור ונח לקריאה. לדוגמא:
https://www.youtube.com/watch?v=eF5LO8gq4PM
קל מאוד לשלוח S.M.S, זה פשוט כל כך, הנה תראו:
https://www.youtube.com/watch?v=fjCh6VF5JTk
אנשים בגילנו לפעמים לא מסתדרים עם טכנולוגיה מתקדמת ובדורו מאוד קל לנהל את אנשי הקשר, להוסיף ולשמור ואחר כך לשלוח להם הודעות או להתקשר.
https://www.youtube.com/watch?v=u6nW_5IQX1M#t=12
ואיך מצלמים בלי להסתבך, מצלמים ושולחים:
https://www.youtube.com/watch?v=_c2L8_W0J6o#t=22
אבל מה ששכנע אותי להביא לה את המכשיר במתנה, זה שירות מקש חירום, כן, כן, טלפון עם לחצן מצוקה זה בדיוק מה שאני ואת, ואתה צריכים:
https://www.youtube.com/watch?v=gE_N_xpfkpI
זאת ועוד - כפתור המצוקה המיוחד, שולח הודעת SMS שנכתבה מראש ל-5 נמענים שתבחרו. לאחר השליחה, הטלפון יתחיל לחייג לחמשת הנמענים עד שאחד מהם יענה לשיחה. זאת אומרת אשתי יכולה לשלוח לי ולילדים (חלילה וחס!) הודעת מצוקה מידית שמפעילה את הרמקול ולנהל אתנו גם שיחת מצוקה.
תדעו שיש המון פונקציות ואינטרנט ואפילו משחקים אבל הדברים החשובים באמת הם:
· פשטות התפעול (כולל תמיכה מלאה) אבל פשטות התפעול החכם משכנעת.
· שמיעה, שליטה מלאה בעוצמת השמיעה כולל התאמה למכשירי שמיעה.
· שירות אישי של מוקד יעודי לאזרחים ותיקים 4444*.
· שירות חרום למצוקה 24/7 ללא תשלום המעניק בטחון כולל הודעת חירום ל-5 נמענים.
· ראיה, המכשיר ברור וחד לראיה
ועוד ועוד...
למכשיר אחריות לשנתיים והדרכה מלאה בבית וגם יש לכם כאזרחים ותיקים תיעדוף בתור במרכזי השירות.
חשוב שתדעו כשרושמים לכם בפרסומות שיש תיעדוף לבני גילנו לא קיבלנו כל תיעדוף! להפך קיבלנו טירטור , חיכינו שעה לאשנב שאמר שהוא לא מטפל, " העיף " אותנו לפקידת הקבלה שהעבירה אותנו לאשנב מהיר שם חיכינו עוד רבע שעה. שם קיבלנו שירות טוב אבל לבוא ולומר שקיבלנו הדרכה רצינית זה ממש לא! אני לא חושב שנותנת השירות מכירה את הטלפון והיתרונות שלו לבני גילנו יותר ממני!
מה כן הטלפון מצויין והיה לי חשוב להעניק לאישתי את הטוב ביותר לבני גילנו שלא צורכים אינטרנט ( יש בדורו אינטרנט אבל הפקידה לא יודעת )..
דורו בניגוד לאורנג' זה מוצר טוב
ולפעמים בחיים צריך להתפשר על הטוב ביותר!
ואני חושב שלצרכים שלה הוא מעולה