בקשה מיוחדת ממני אליכם
קוצים הם לפעמים גם הגנה,
התקפה ידועה כהגנה הטובה בעונה.
לא יודעת אני מפני מה,
אנשים מתגוננים בנחישות רבה, תעלומה.
אך גם והיה ונקפץ על קוצים כשצריך,
נדע את הברייה שמאחורי להבין ולהעריך.
ידידי: האהבה
טובה בהרבה יותר מתאומתה מלחמה,
בעזרתה ניתן לגשר על פערים ללא מהומה.
להביא לחיים הרבה יותר מאושרים, מעניינים וטובים,
במעשים, במאור פנים, ובגיוס כל המשאבים.
הערכה לזולת ובפשטות, אהבת האדם
באשר הוא נמצא, פה או שם,
ללא הבדל בדת, מעמד,או מוצא,
תמיד תורמת לשיפור המצב במעט.
בואו נשתדל תמיד כולנו יחד
להביא את האור ואת הביחד.
לאנשים אשר גורלם שפר פחות,
להאיר את ליבם בכל דרך בשמחות.
קוצים הם לפעמים בתחת ...והם לא התקפה או הגנה מסתדר איתם כי הם מזכירים לי שעליי לקום ..ולפנות את המקום.. ואני אוהב אותם כמו פרחים בלי הבדלי דת גזע מין ועוד פעם מין.
שתמיד תסתדר עם הקוצים
ושיהיה לך רק טוב בחיים
שמספר אנשים התגרו שמספר אחר של אנשים וזה חבל
ולפעמים "קוצים" הם הגנה.
תמיד עדיפה אהבה
אהבתי את מה שכתבת והוא צריך לשמש נר לרגלינו
לו? י?ה?י צביה היקרה. (פרח) נדב.
אני חושבת שכולנו כאן אנשים מבוגרים ונבונים וחובה עלינו לכבד אחד את השני, לא לעורר שנאת חינם ורוגז בין הגולשים.
שמחה שאתה בדעתי.