משחררת קיטור
כועסת על הרצח הנתעב
לאחר התלבטויות מרובות, בצער רב וביגון קודר
הרינו להודיעכם על העדר שלטון החוק בישראל.
קיצוניות אינה מהווה פיתרון לשום סכסוך,
נקמה ורצח של יחידים רק מקוממים.
האם נהפכו הישראלים לחיות אדם כמו החמאס?
האם רצח של נער פלשתינאי יחזיר את הנערים המתים?
הנער הנרצח יקבל מעמד של קדוש מעונה,
ואת ישראל כל העולם כעת מגנה.
אין כל הצדקה למעשה החטיפה והרצח הנתעב,
חייבים למצא את האשמים ולמצות איתם את הדין.
כולנו שותפים לכאב הנורא על רצח הנערים,
אך נקמה זולה כזו אינה התשובה לאחרים.
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
חמומי מוח ישנם משני הצדדים,
והעולם תמיד יתיחס בסלחנות והבנה יותר לצד השני,
בל נשכח למרות פעולת הנקם אם אכן נעשתה
אלמליא לא נרצחו שלשת הנערים,,הילד הערבי היה היום חי,,,למרות שאני בספק שיהודים אכן עשו זאת,
כדי שיאשימו יהודים.כבר היו מעשים כאלה,
ויש בכל מיום נסיונות להאשים יהודים.
יד תקיפה למציאת רוצחי שלושת הנערים.
את הרוצחים יש להשמיד בקרב כשימצאו.
אין זה מתפקידנו להאשים לכך יש את
שלטונות החוק שיחקרו.
ומה אמרה הגנרלית מרים
שאם אנו לא נהיה חזקים
יזרקו אותו לים.
תגידי צביה,,,
מוישל'ה לא יכול היה להביא אותנו לשוודיה נורבגיה.......
יום טוב
כתבתי שאני משחררת קיטור וכותבת מה שכואב לי.
תודה על התייחסותך
אולם חשוב לחכות לסיום החקירה, כדי שהציבור ידע מי הרוצחים של 3 נערינו, ובמיוחד הנער הפלסטיני.
עד אז נתאזר בסבלנות. (חיוך) נדב.
אומרים שהרצח בוצע על רקע לאומני
ולנו יש חמומי מוח כ?תג מחיר?
אשר לא מבינים שבמעשיהם
גורמים הם נזק למדינה יותר מאשר תועלת
תודה על ההתייחסות והתגובה
שלטון החוק במדינה שלנו נראה כאילו פשט את הרגל
כל דאלים גבר וזה ממש חבל
תודה על התייחסותך ותגובתך
הערבים הם בני אדם בדיוק כמונו
המשפחה של הנער הנרצח מבכה אותו
אין הצדקה לאיש ליטול את החוק בידיו
תודה על תגובתך
שישראלים ויהודים יישארו אנושיים
ולא ירדו לרמה של חיות אדם
כמו רוצחי הנערים
אין מקום אצלנו לנקמת דם
תודה על התייחסותך
מדום מה בשטח זה לא כל כך מורגש
תודה על התייחסותך ותגובתך
מאד מאד כועסת
על אזלת היד של המשטרה והצבא
על רצח חסר טעם
ונקמה ארורה
תודה על התייחסותך
אני אישה של שלום לא של מלחמה
לכן כתבתי מבעוד מועד
שאני משחררת קיטור
תודה על התייחסותך
היום אפילו החיוך שלך
לא מרגיע אותי מכעסי