מציצה מבעד החלון
מציצה מבעד לחלון של החיים,
רואה אנשים מתמודדים עם קשיים,
מתרוצצים לכל עבר, כבמלכודת עכברים,
משתדלים לשרוד ואת הראש להרים.
טילים כמעט בכל הארץ נופלים,
רובם ע?י כיפת ברזל מיורטים,
חלקם בשטחים פתוחים או על בתים נוחתים,
פוצעים יחידים, מעוררים פחדים והרס לרכוש גורמים.
מתבוננת ורואה, מעשים מכוערים וגם יפים,
שהממשלה להם נותנת לגיטימציה, חדשות לבקרים,
גזירות חדשות שניחתות על החלשים,
מפני שאותם ניתן לחייב במיסים.
זוגות, שזה בזו ולהיפך, בוגדים,
ומאידך אנשים שלזולת יד מושיטים,
תומכים במילה טובה וגם במעשים,
ואינם מצפים לשכר על הפעלים.
החיים במדינה נעשים יותר קשים,
אנשים למצא עבודה הגונה מאד מתקשים,
לומר שוב "אין לי" לילדים, צריכים,
ומאבדים את הרצון לחייך לחיים.
עד מתי אמשיך כך במסע להציץ,
לכאוב את המצב ולא להקיץ,
המציאות היא קשה ללא נשוא,
ולא נראה סיכוי עתידי לשיפור, בסופו.
את יודעת את ההבדל בין פסימיסט לאופטימיסט
הפסימיסט אומר, המצב כהר לא יכול להיות יותר גרוע
האופטימיסט אומר, יכול להיות
ןאת הרי אופטימיסטית מטבעך
שיהיה לך שבוע טוב
אבל זה לא יגרום לשקט, עכשיו יתכננו ויעבדו למציאת משהוא שינטרל את כיפת הברזל
ככה העולם עובד
שקט ושלוה יבוא ,רק כבאמת רוצים בכך,
אך המצב מדכא אותי
ולכן כותבת מה שאני חשה.
תודה על ההתייחסות
ושבוע טוב ושקט
משתדלת להיות אופטימית
זה קצת קשה כעת
מעלה לי המון משקעים מהעבר
חייבת להוציא את הרגשות בכתיבה
שבוע טוב ושקט
אכן את צודקת
יעמלו קשה למצא טילים
או אמצעים אחרים
שינטרלו את כיפת ברזל
החמאס אינו מעוניין בשלום
הם מעוניינים להכחיד את היהודים
שבוע טוב ושקט
שעל האדם צריך להיות אופטימי
ולמה להרגיש דיכאון
תסכלי על יופי החיים מהחלון.
מבינה את דאגתך היום, מקווה שתקופה קשה זו , במהרה תעבור ונחזור לשיגרה.
נהנת מכתיבתך
שבוע טוב.
ושאת תכיני כמה פשטידות ותשלחי לו את זה בטיל קרקע פסוליה
אני משתדלת תמיד לראות את חצי הכוס המלאה
לא תמיד מצליחה
תודה על ההתייחסות
אני לא שקועה במרה שחורה
אבל מבטאת במילים את הקושי
של כולם, לפחות כך אני מאמינה.