שנת 2011 חלפה יחי שנת 2012 שתבוא עלינו לברכה
החשיכה משתלטת על הרקיע ומבשרת את סיומה, בעוד מספר שעות ,של שנת 2011 כשאנו בוחנים מה הביאה לנו השנה שחלפה , המאזן לא משהוא משהוא הפערים בחברה נסדקו קצת יותר מבעבר. ההקצנה בין דתיים לחילונים החריפה קבוצות חריגות מבקשות להחזיר את הנשים לימי הביניים מקרי רצח נשים הולך וגדל מספר העניים גדל והגיע לממדים מדאיגים שכבות הביניים יורדים מדרגה ומתקרבים אל העניים אביב העמים משנה מישטרים ומשנה סידרי עולם המן חדש מאיים עלינו ורוצה להיות ג'ינג'ס חאן ומנגד מצבנו הכלכלי (במקרו )טוב יותר מרבים ממדינות המערב האבטלה קטנה ועומדת על 5% לעומת כלכלות באירופה עם אבטלה של 20% גאוה לאומית על עוד פרס נובל שנה שקטה ללא מלחמה הקניונים מלאים מה שמלמד שלמרות הכל יש לציבור כוח קניה לסיכום ניתן לומר שהייתה לנו שנה לא רעה ומה מצפה לנו בשנה החדשה??? זו כבר שאלה קשה . כל תחזית היא הימור בעונת אביב העמים שטרם סיים את דברו.. גם תוכניות ההבראה של כלכלות אירופה טרם הוכיחו עצמם ואנו קשורים בטבורן. והמיתון שבא לעולם טרם עזב אותנו ולא ברור מה הנזק שגרם ילמרות זאת אנו מקבלים בברכה את השנה החדשה שנת 2012 שאנו מקוים שתהיה שונה..
שנה
של בריאות,
כתיבה כמובן,
נחת במשפחה,
וכל מה שאתה
שואל לעצמך.
סקירה מקיפה לשנה החדשה. אתה, כדרכך מנסה לרכך ולאזן. איש אופטימי וגאה. מאחל לך על הטוב שתבקש לעצמך ולאחרים. ידידי-
ג'רבר