חזרתי להיות הורה שחייב ללמוד את הלכסיקון הצבאי
"אני סוגרת שבועיים" כך היא פלטה לא הבינותי למה התכוונה לקסיקון חדש השתרבב לו לשיחה לקסיקון של חיילת שלא מזמן התגייסה. אני סוגרת הכוונה שאני נישארת לא יוצאת הבייתה לזה קוראים סוגרת לשיחה שלנו משתרבבים מושגים חדשים שאינם דומים לביטויים והכינויים הישנים שהשתמשנו בהם כשהיינו בעבר חיילים עכשיו אני צריך ללמוד מילון חדש משפטים המורכבים מהברות משונות ומילים שלאדם כמוני אינם אומרים דבר רק חייל מבין את פישרן גם אם הוא חדש היא ישבה לידי כמו מורה צעירה מסבירה ומפרשת כל משפט וכינוי ואני יושב מולה כמו תלמיד שסרח שומע ולא מקשיב למה שאמרה נהנה ממראה עיני מה עשה לה הצבא היא כבר לא אותה ילדה ששלחתי היא מש"קית חינוך, מורה במלא מובן המילה גם אם הייתי בור וקשה הבנה היא הצליחה להעביר לי את המסר שביקשה פרוש ללקסיקון החדש שלמדה בצבא. חחח... עכשיו אני יודע כי אם היא זורקת את המשפט "אני סוגרת שבת " כוונתה שהיא נישארת שבועיים בביקעה.
למרות הכל יש לנו הרבה מה ללמוד מהם.
הרבה הצלחה בגידול הנכדות אתה עושה עבודה נפלאה.
בברכה ממלי
למשל פעם מישהו חיל אמר חורף, הלכתי לחרופ
כלומר הלכתי לישון.ואני חשבתי שהוא מצטרף לחרפ
חיל רפואה ולמדתי.היו מילים שפגעו בבנות ונלחמתי
לטובתן שלא יאמרו והיתי דון קישוט שנלחמו בו.
תמיד פניתי בשם תוך הקדמת שלום או בוקר טוב
ולא כפי שנהגו בכינויי מילים פוגעות.לשמחתי הכינוי
פסק לבד לאחר שנה.לפני שלוש שנים חזר הכינוי
ופסק. הרבא נחת מנכדתך סבא יקר.