טו בשבט חג האילנות ואולי גם חג השביתות
מחר 8.2.2012 יחול טו בשבט חג האילנות העצים מלבלבים והשקדיות פורחות הילדים יושבים ערים מחכים לידיעות המשמחות מחר יש שביתה הסייעות יעדרו והגנים יהיו סגורים אה כמה זה טוב לא ללכת לגן ולהיות חופשים לטייל בגנים הפורחים בין אילנות ושקדיות לבקר גם בדרום האדום בין כלניות וחצבים הגשם הרב שירד והשקה את הצימחים גרם לצמחיה להשכים קום ולצאת מתוך האדמה "תודה לך עיני" יברכו הילדים את עיני בלבם עשה שיהיה עוד יום אחד של שביתה לכולם כך נוכל לטייל עם הורינו גם לצפון הרחוק שהרי אם יהיה הגן סגור גם הם יאלצו לשבות להישאר איתנו ילדי הגן כי אין עוזרות לגננות. הוי עיני ראש ההסתדרות אומרים ששביתה תגרום לקריסת המשק אני ילד קטן בגן לא מבין מה זה משק אז שלא יפחידו אותך עיני המנהלים הגדולים צריך לדאוג לעובדי הקבלן המסכנים המנוצלים תמשיך בשביתה עד שיכנעו המנהלים הנצלנים וכך אוכל גם אני להמשיך ולעשות חיים להיות עוד כמה ימים קרוב להורים האוהבים לטייל עימם ברחבי הארץ ולראות כיצד הכבישים עמוסים במכוניות מלאות ילדי גן מושבתים
.............
לטובה והשכר יהיה הוגן יותר.