נקמת רצח ילד לא ברא השטן
הרצח המזעזע של הילדים היהודים בטולוז עורר זעזוע וזעם ברחבי צרפת . במיוחד לאור התאורים של וידוא הריגה של ילדה בת השמונה. רשתות התיקשורת משדרות דיווחים רצופים על המרדף אחר הרוצח שהחל אתמול לאחר הרצח ואיתורו של הרוצח שהתבצר בדירת הוריו ומסרב להיכנע. כמה אנשי ביטחון נפגעו מאש מקלע שבידי הרוצח שמתעתע בכוחות הביטחון. בתחילה ניהל עימם מו"מ על כניעה אולם שינה דעתו והודיע שיכנע אחר הצהרים. לפי הדווחים הרוצח ניהל שיחה עם איש ביטחון מבעד לדלת הנעולה והסביר את מניעיו לרצח. מאות שוטרים מקיפים את האזור בחגורת ברזל . דיירי הביניין שבו מתבצר הרוצח פונו מבתיהם . כוחות הביטחון מבקשים לתפוס את הרוצח בחיים והשאלה המתעוררת מדוע לא משתמשים באמצעים הרבים העומדים לרשותם בניסיון להכריח אותו להיכנע או לחסל אותו. אולם המידע שהוא יכול לספק לשלטונות על חברי הכנופיה חשובות. התיקשורת עוסקת במקרה הרצח בהרחבה . והמועמדים לנשיאות מככבים בתקשורת בניסיון לתפוס כותרות ולשפר את מצבם בבחירות.. הנשיא סרקוזי זוכה יותר מכל לכותרות רחבות כמי שמגנה את הרצח . הוא נראה בבית כנסת מתיחד עם הקהילה היהודית ואף השתתף בהשכבה שנערכה להרוגים בטרם הוטסו לארץ. למרות שסרקוזי הכריז על השעיית מערכת הבחירות לאות אבל , יש המרמזים שהוא מנצל את הופעותיו לצבירת נקודות. העובדה שהרוצח הוא מוסלמי נותנת לו עדיפות על המועמד המתחרה הולנד שנוקט גישה שמרנית כלפי המהגרים המוסלמים.. סרקוזי ספג לאחרונה תוכחות על ההצהרות שלו נגד המוסלמים בצרפת. ההצהרות שפגעו בתדמיתו בעבר הטו את הכף לטובתו לאור מקרה הרצח המתועב. ובינתיים כולם רוקדים על הדם . לא חשוב מי יבחר לנשיאות. גם לא משנה אם הרוצח יתפס אאו יהרג. . שום דבר לא יחזיר לחיים את הילדים שנרצחו בקור רוח. ובאכזריות. ולמרות זאת היינו מקבלים בסיפוק ידיעה שהרוצח נהרג .. חיסול זה העונש המועט שמגיע לו. לרוצח האכזרי שרצח וגם וידא הריגה.
ומה להוסיף ? ? ?