מה חושב עלינו מחמוד חלק שני
המשך מכתבו של מחמוד- חלק שני-שהגיע באימייל (גם אם זה פליטון הוא מצויין) העזרה האדירה של השמאלנים יותר מזה - יש קבוצות אצל היהודים שידריכו אותי וייעצו לי מה לעשות ואיך להתגונן אם חלילה יעצרו אותי או אסתבך בפלילים בגלל הסמים והנשק שיש אצלנו בכפר. הם אפילו ישלמו לעורך דין שיגן עלי. הם נקראים "שמאלנים", אבל בסך-הכל אלה אנשים טובים ששונאים יהודים ואוהבים ערבים, והם רוצים שתהיה כאן מדינה פלשתינית. אני לא מבין את זה, כי אצלנו אין דבר כזה. לנו יש כבוד לאומה הערבית. כולנו חושבים אותו דבר, והמשותף הוא שנאה ליהודים. זה גם מה שמלמדים אותנו בבית הספר מגיל קטן "איטבח איל יהוד" - זה המוטו שלנו בחיים. השמאלנים האלה עוזרים לי לקחת זכויות מהמדינה היהודית מבלי לתת שום תמורה. אני לא אשרת בצבא הציוני, לא אעשה שירות לאומי, אבל מקבל קצבה כל חודש - עסקה מצוינת. ועוד מדברים על קיפוח של ערבים כאן... עאלק. בתקשורת הישראלית יש עיתונאים שמאלנים שתמיד עוזרים לנו ומציגים אותנו כמסכנים ומסלפים כל מיני דברים, שזה ייראה כאילו אנחנו מקופחים; ומלמדים אותנו לחזור על המילים "כיבוש", "גזענות", "קיפוח" ו"פשיזם", בכל פעם שדוחפים לנו מיקרופון לפה בטלוויזיה או ברדיו של היהוד. אני הכי אוהב לדבר בגלי צה"ל, שם אוהבים ערבים באופן מיוחד, וזה הרדיו של הצבא הישראלי, הוא נאמן לערבים יותר מרדיו "פלשתין". כמה אבסורד שהם תומכים באומה הערבית יותר מהחמאס, מאש"פ ומהג'יהאד ביחד. עלא הכיפאק אחיי השמאלנים, כמו שאומרים, "גלי צה"ל - הבית של הערבים". הם דואגים לנו יותר מאשר ליהודים ואני אוהב אותם יותר מאחים שלי, באמת. חוגגים בדמוקרטיה בלי הפסקה אפילו בית המשפט העליון כל הזמן פוסק לטובתנו ונגד היהודים, גם כשהצדק עימם. אמרתי לכם, מדינה של מטומטמים. להם הורסים בתים ואנחנו בערים הערביות בונים בלי חשבון ובעליון משתפים פעולה איתנו ומעלימים עין. אם יהודי יבנה אפילו פרגולה, יהרסו לו אותה וישפטו אותו. אם זה היה תלוי בי, שהיהודים יקחו את כל המזרח התיכון ויהפכו אותו לישראל אחת גדולה. יהיה כאן יותר טוב מאמריקה. בזכותם אנחנו חיים טוב פה ומקבלים הטבות שערבים כמוני בארץ מוסלמית יכולים רק לחלום עליהן. רק בישראל ערבי יכול להיבחר לפרלמנט, לקבל משכורת מפוצצת, תקציבים והטבות, לבגוד במדינה, להסית נגדה ולא יעשו לו כלום, כי יש חסינות. עובדה שאחמד טיבי, חנין זועבי וחברי כנסת ערבים מלכלכים חופשי על המדינה, חותרים תחתיה ולא עושים להם כלום. ההפך - הם מקבלים מחמאות ומקסימום שולחים אותם לוועדת האתיקה או המשמעת. מצחיקים היהודים האלה, במדינה ערבית אם אתה תדבר נגד הממשלה או המדינה, יעשו לך משפט ויתלו אותך, או שיקחו אותך למרתף של המוחבאראת, יענו אותך למוות ואז יעלימו אותך. הפקרות כמו שיש פה אין בשום מקום אחר בעולם. כאן זו דמוקרטיה י'חביבי. אני רואה איך טובחים באחים שלי בסוריה ואלו צרות יש במצרים, בתוניס ובשאר מדינות ערב, ומפחידה אותי המחשבה שאצטרך לחיות במקום איסלאמי-פרימיטיבי-פונדמנטליסטי אחרי שהתרגלתי לחופש ולחיים היפים א-לה דולצ'ה ויטה נוסח ישראל. אנחנו חוגגים והם סובלים. רק חבל שאחיי הערבים-מוסלמים לא מבינים את זה. הם פועלים מתוך רגש של שנאה עיוורת ונקמה. אם היו עובדים עם הראש והייתה להם טיפת שכל, הם היו התומכים הכי גדולים של מדינת ישראל, אבל מה לעשות שהם חמורים? ואתם מצפים שאוותר על כל זה בשביל הסמרטוט של פלשתין. מה, אני חמור? שלכם, מחמוד
אריקו
עודד זיו