מוטקה > בלוגים > הבלוג של אתר מוטק'ה > בני 50+ ותושבי הצפון? בואו להיות חלק מקבוצת חברים חדשה

בני 50+ ותושבי הצפון? בואו להיות חלק מקבוצת חברים חדשה

בני 50+ ותושבי הצפון? בואו להיות חלק מקבוצת חברים חדשה

צפונים, מחפשים להרחיב את מעגל חברים שלכם? הייתם רוצים להיות חלק מקבוצת גמלאים שמבלים יחד, לומדים ומטיילים? אם התשובה היא כן אתם מוזמנים להצטרף אלינו לפגישת הכרות על מנת להקים יחד קבוצת חברים
באזור נהריה והסביבה
.
מפגש ראשון יוצא לדרך......
ניפגש ביום שלישי בתאריך ה- 2/10/12 בשעה 10:00 בבוקר בבית הקפה ארומה בשדרות הגעתון נהריה בתוכנית : היכרות למטרת יצירת קבוצת חברתית טלפון ומייל ליצירת קשר : [email protected] 0528354658 רוצים לארגן מפגש חברתי או להצטרף לאחד היכנסו לקהילת מפגשים חברתיים :

תגובות  6  אהבו 

942
19/09/12
אנשים עובדים גם בסוכות?
אמנם אני קצת יותר ח50 אבל אשמח להצטרף
מוטי1
50+ או גימלאים?
השארתי הודעה בפון שהיה רשום בקשר למפגש .האם אפשר ליצור איתי קשר למס' פון שהשארתי בתא הקולי
אודה לכם מאוד

גאולה
תושבת רמת גן
מעונינת להצטרף!
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

ט"ו בשבט שמח, עד כמה שאפשר
לקריאת הפוסט
2023 - חפשו עצמכם בתמונות
שנת 2023, מבחינה לאומית, הייתה שנה קשה (בלשון המעטה), שֶׁתְּקֻעְקַע בזיכרון ההיסטורי לְדִרְאוֹן עוֹלָם.אנחנו,...
לקריאת הפוסט
הנשיקה הראשונה: הסיפורים שלכם
כשהשנה האזרחית התחלפה בתחילת החודש, והביאה איתה את נשיקת הסילבסטר, הזמנו אתכם להיזכר בנשיקה הראשונה שלכם....
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה