חברי מוטק'ה בואו להיפגש, להכיר ולשיר יחד
יוסי טל מנהלת קהילת שירה בציבור מזמין אתכם להיפגש ולשיר...........
ניפגש במוצ"ש ה- 27 לחודש בשעה 20:30
בהוד השרון, רחוב כפר הדר 33 , מרכז האומנויות.
נשיר שירים יפים ואהובים, יהיה מיקרופון לסולנים.
המילים יוקרנו על מסך גדול. בהפסקה יהיה כיבוד קל, תה וקפה.
את רשימת השירים עדיין לא גיבשנו, אך ברשימה נכניס שירים יפים על עונות השנה, גשם, שמש וכוכבים מעל ועוד.
כל מה שעליכם לעשות זה לרשום את התאריך, לפנות זמן ולבא לשיר איתנו.
רשימת שירים תפורסם בקרוב.
אשמח לקבל תגובות ואישורי הגעה במייל: [email protected]
לקהילת שירה בציבור :
אז כדאי לתקן את ההודעה.