אוהבים לחגוג את החיים? ערוץ 1 מחפש אתכם!
אוהבים לחגוג את החיים? אתם חיים בגוש דן ונהנים לצאת למסיבות ולבלות במועדונים?
ערוץ 1 עורך בימים אלו סדרה שמטרתה להראות צדדים מחמיאים יותר של הישראלי היפה, ואחד הפרקים יוקדש לאנשים הצעירים ברוחם ששגרת הבילויים שלהם כוללת יציאות למועדונים ולרקוד לפי מוזיקה עדכנית ופופולארית.
במידה ואתם עונים להגדרה הזו ואתם רוצים לקחת חלק בסדרה החדשה, נשמח לתאם את הגעתו של צוות צילום קטן ואינטימי לביתכם, לפגישה של כשעתיים.
חשוב להדגיש שמשום שהסדרה תשודר בערוץ הממלכתי, אופייה יהיה מאוד רגוע ומכבד.
למעוניינים צרו קשר במייל: [email protected]
יש לציין שהכותב מכור לריקודים...
האם חשבתם שיש מבין אלו מהגיל השלישי שצעירים ברוחם ובנפשם.. שלדאבוננו הגוף כן נותן את אותותיו .. על פי אילו קריטריונים אתהם מחשבים צעירים ברוחם ? על פי חישוב מספר המפעמים בו יצאו למועדון ריקודים? על פי יכולתם הפיזית לרקוד סלסה דיסקו ? בוודאי אם כך לטעמכם הטנגו "השקט המכובד והרגוע" פוסל אותם מלהיות צעירים ברוח ?!!
וגם אני חושבת בחשש שהרייטינג עומד בראש מעיינכם והפכתם את את האתר לעוד "מגזין" ...
ו.. אני דווקא "מתה" על ריקודים, גם שאינם "טנגו"..