פעימות לב.
בזמן האחרון אני מרגיש
אותן ביתר שאת.
רופאים תמיד אמרו לי,
יש לי לב חזק, השאר
הפחות.
למדתי לדעת, פעימות
הלב הללו מאיין הן באות.
התחושה דווקא טובה...
שואל את עצמי, האם זו
סיבה להרגיש טוב?
תחושה של התרוממות נפש.
של הישג, מוצדק, או לא?
אני הקטון מבין ארבעת אחיי,
בקרוב סוגר קידומת
חשובה בחיי, אגיע לגיל
גבורות, אהיה בן שמונים.
לעומת אחיי יקריי שלא זכו,
מהם נפרדתי לפני שנים
רבות.
עכשיו רשמי, אני סבא,
לכל דבר ועניין. תואר
שלא תמיד הסתדרתי
איתו.
פעימות הלב? כן, אני
יודע... אבל למה אני
מרגיש כבן ארבעים?
האם זה ההישג?
בהזדמנות זו אני מבקש לדעת על הפסלים שאתה מראה כאן. האם הם מגבס? והבסיס חוטי ברזל. או איך? על כל פנים הם יפים למראה.
ולאוזניך בלבד, מגלה. לפני כ12 שנה עברתי ניתוח מעקפים בלתי צפוי, אותו שכחתי מזמן.
מאז 'מאוזן' בשתי תרופות. כדור אספירין 70 מל"ג. לדילול הדם. וכדור 20 מל"ג נגד קולסטרול.
(לא רציני). וחשיבה חיובית אחת, הן כל התרופות שאני לוקח.
אה, הפסלים... עבודותיי מהסוג הזה אני בונה מבלוקי איטונג + חישוקי מתכת.
כנ"ל האריה בתמונה. פסלים בגודל טבעי.
בריאות ונועם אברהם, ('נועם' השם של הנכד המתוק שלנו).
♡והלב ממשיך לקפץ ולהיתרוצץ
רוצה לספר סיפור אחר-את-סיפורייך
שנובעים מה♡מותירים אותך
בן-ללא-גיל◇אמן
זהו, אני מתנצל אם לא הובנתי כמו שרציתי ומאחל לך בריאות שלמה.
ועכשיו נעבור לעניין החשוב. שמע, אתה פָּסָל. כיף לראות את העבודות שלך וקצת מקנא בך על כך שיש לך עיסוק כזה נהדר.
מתנצל אם לא הבנתי אותך כראוי.
בריאות ונחת, אברהם.
(תמונה גדולה. 450 על 200 ס"מ צבע שמן. 'סוסים בטבע') (חיוך)