סימנים של סתיו.
כותב.
השמש כבר לא באמצע
הרקיע, ומניין שנותיי
עברו את הקו.
מזל שהציפורים עדיין
כאן.
סימן שהן תשארנה
לשמח את הדור הבא.
דור זאטוטיי נכדיי,
ורק אני אחלוף כמו
העלים בשלכת.
בקשה צנועה לי ליקום,
או לאלוהים,
זה שברא אותנו
ואת הציפורים.
אלוהים כל יכול תאריך
את ימיי, לזכות בעוד
כמה אביבים מלבלבים,
או קיי?...
תגובות
1
אהבו
0
268
נדב .
מעניין. מפר כל הכללים הדתיים, אך ביום כיפור אני צם.
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות