הסירטון מדבר בעד עצמו.חיוך והנאה
הכלב והדולפין .סרטון מקסים עם סוף מקסים והרבה חיוך והנאה
https://www.facebook.com/dailygraphicghana/videos/797455653700554/?fref=
רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין
לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת.
יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר
החמור אמר לנמר:
′′הדשא כחול".
הנמר השיב:
′′לא, הדשא ירוק".
הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
דבר כה מקסים וניפלא
לרחל
ראיתי את הסירטון לא אחת ותמיד חזרתי ונהנתי . דרך אגב מדובר בכלב ודולפין ולא לויתן
תודה יעקב על התיקון בקשר לדולפין
תודה על תגובתך
המשך ערב נעים
עמליה
שמחה שנהנת מהפוסט
תודה לך על תגובתך
המשך ערב נעים