בנו של האימאם
כדאי להאזין לאח ראשיד ,מוסלמי מרוקאי בנו של אימאם שלמד תאולוגיה וברח מהאיסלאם והתנצר. . הסירטון שמסביר לאובמה ולדנה מי הוא דעאש
https://www.facebook.com/sarit.shatz/videos/10154077868949169/
אני כבר בן שבע עשרה וזה קרה היום וגם לפני 70 שנה
השבוע חגגתי ימי הולדת 17 לשלושה נכדים
ביום שבת לנכדה והיום לנכד ונכדה תאומים.
הסתכלתי עליהם גבוהים ויפים
הנכד עבר את הגובה שלי באותו גיל 181 סמ
המישפט "אני בן 17 " עורר בי זיכרונות
הסתכלתי...
לקריאת הפוסט
מי הוא האיש שמצליח לרגש רבים ולגרום לנו לריגוש
המילים היוצאות מפיו הן נבואה וציווי לעולם להכיר בזכותנו להתקיים בארץ אבותינו.
זה מה שעשה ביקור במישרפות של אושויץ ובירקנאו. שם ראה את הזוועות ואת תאור שיירות היהודים שנאספו מכל קצוות תבל והובלו...
לקריאת הפוסט
הנה קרב יום העצמאות ה70 לקום המדינה ולא נישכח את הנופלים
אמהות שאיבדו את בניהן במילחמות ישראל שילמו מחיר יקר והיו אמהות ששיכלו שניים מילדיהן.
יוסי גמזו הטיב לתאר את השכול בשיר שכתב לכבודה של כלת פרס ישראל אם הבנים.
ניזכור את הבנים שנפלו על הגנת...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
אולי הוא קרא, וגם צפה בסרטון הזה, אולם, אין כל ביטחון, שאובמה יתייחס אליו.
והשאלה היא איך ההסטוריה תשפוט אותו?
היוסוף הזה חי במערב והוא מעורה היטב במה שקורה שם. הוא מכיר את האיסלאם הרדיקאלי כי אביו אימאם וטיבעם של האימאמים לפרשן את חוקי החדית'. ודאי שמע בבית את אביו מסביר למאמינים כי הקוראן והחדית' מצוה להרוג את הבילתי מאמינים(חחח. מצויין שם במפורש להרוג יהודים,נוצרים וכופרים). הוא למד תאולוגיה ושמע את הדרשות ולכן ברח לנצרות. האם אובמה שמע את מה שהוא מתאר? סביר שעוזריו מעבירים לו את הרכילויות. אומנם זו לא רכילות אולם היא חשובה כי היא מגיעה ממוסלמי שמכיר את ההיסטוריה. ולגבי אובמה. איני מאמין שמה שמספרים עליו שהוא מתקרב לאיסלאם כי הוא מוסלמי. סביר יותר שהניסיון שלו לקרב אליו את האיסלאם היא צעד טקטי לקרב את העמיטם האיסלמים ולגרום שלא יהיו אויביה של אמריקה. . . .