חרשתי ומצאתי את ההמצאה הגדולה של האיסלאם
הסיפור של הקאובוי האמרקאי הידהד חזק בראשנו . קאובוי ששאל את השאלה המעניינת שכולנו תהינו . "מה ההמצאה הגדולה ביתר של האיסלאם" כולנו יודעים שפרט לעריפת ראשים באיבחת חרב ההמצאות שלהם הם כה מועטות שאפשר למנות אותן על אצבעות חצי כף יד. פירסי נובל? בערך 2 . .הם המציאו אומנם את האלגברה ולמרות זאת הם חלשים במספרים וכך אינם יודעים כי הם מהוים רבע מאוכלוסיית העולם. . כמה המצאות באמתחתם? חחח הם המציאו את פלסטיין. . המצאה גאונית אוטופית של מדינה שלא הייתה קיימת מעולם. . אז מי שרוצה להתבדר שישמע את הקאובוי מסביר אחת לאחת מי היא ומה היא ההמצאה הגדולה.
https://youtu.be/bLWBiu1SSk4
אמת פשוטה, ידועה למדינות המערב "הנאורות" אך מתכחשות לה.
תודה יעקב ידידי. מצגת מאירה.
העלתי את המצגת לפני יומיים לאחר שהעתקתי מהפייסבוק. ואחרי כמה שעות הפסיקה נמצגת לפעול . . חיפשתי ומצאתי אותה ביו טיוב. פירסום טוב לישראל
מדוע לחפש פרושי רשי. אפשר להנות מהסירטון גם כבדיחה יפה ומצחיקה.. הם יצרו נרטיב של הוויה שלא היה והדורות הבאים עלולים להאמין כי אכן זה קרה. . . אז נישמע את הקאובוי מספר ומפריך וניצחק
קול קורא באפלה
בשיח פנים אל פנים יכול כל אחד לטעון כל מיני דברים אפילו מחלומותיו הלילים
לעומת זאת אם משהוא בודק לעומקם של דברים על מנת לעסוק בדברים לעומק לא יתפתה לפנטזיות הידועות של הערבים.
אהבתי את הפשטות במחשבתו שלו ונהניתי מלצות לשונו
Y M I
סוף סוף היצלחתי להיכנס.משהו!עיקר אהבתי את השאלות שצריך לשאול את המאמין במיסכנות הפלשטינאית וב"עם הפלשטיני,"המקופח .
נהדר.