מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > תקווה וחלום

תקווה וחלום

תקווה וחלום

כשבלב עצוב ולנשמה אין מנוח,

החלום הוא שנותן לנו כוח.

 

כשכל המצב נראה שחור משחור,

חיוך של ילד קטן, מביא אור!

 

כשהחיוך על השפתיים מפציע

המצב נראה הרבה פחות מזוויע!

 

התקווה היא היסוד הבריא לחיים,

שבלעדי התקווה היו מזמן מסתיימים!

 

לפעמים כשנראה שאין עוד תקווה,

רצוי להיעזר בחלום, להרגשה טובה!

 

אז עכשיו נאמץ את האור,

נניס במחי יד את האפור.

 

לא נניח לצוררים עלינו לאיים,

נחזיר מנה אפיים ובריתנו נקיים.

 

נשמור את מולדתנו מהמתנכלים  לנו,

ונמשיך לנסות להגיע לשלום ביננו.

 

 

תגובות  19  אהבו 

664
שיר מקסים.ההוכחה שאת צודקת זה ההימנון שלנו
תודה על התייחסותך, שמחה שאהבת, מקווה לראותך בשישי הקרוב
28/04/14
הזהיתי עם השיר הנפלא ,
זהו גם חלומינו להגיע לשלום ביננו.
כשמצב שחור או אפור חיוך של ילד מביא אור.
כך אני מרגיש כמעט מידי יום יום.
התקוה היא היסוד לחיים מה שמבטא את האופטימיות לעתיד טוב
לכל תקוווה יש חלום
ולכל חלום יש תקווה
28/04/14
מילה אחת מ ק ס י ם , חבל שאין בינינו מלחין אולי היה מחבר לשיר מנגינה. תודה!
תודה על התייחסותך, אחרי התזכורת של השואה הרגשתי יש צורך לכתוב גם על תקווה.
תודה על תגובתך, אדם ללא תקווה הוא כמו ספינה ללא מצפן, לא מוצא את מקומו ולא מבין את ייעודו.
ללא תקווה אין לנו חיים, תודה על התייחסותך
תודה על תגובתך, התקווה לא קשורה בהכרח לחלום.
תודה על המחמאה וההתייחסות, שמחה שמצא חן בעינייך.
שיר ניפלא אמיתי ונכון עם המון אופטימיות. האופטימיות מובילה לרצון ולתקוה שהחלום לשלום ולשלוה למולדת היקרה שלנו ובלעולם כולו יתגשם.
תודה על התייחסותך, אנחנו מוכרחים שתהיה לנו תקווה. בלי תקווה אין חיים
בלי חלום ותקווה אנא אנו באים, המדינה שלנו הוקמה בידי חולמים שחלמו על מדינה יהודית ומשהגשימו את החלום, נשמור על ארצינו שתשכון לבטח, אהבתי את השיר האופטימי שלך.
תודה על התייחסותך, אסור לנו לחשוב על טביעה, חייבים להוכיח לעולם שאנו עם חזק ששורד אפילו מעשי זוועה!!!!
לא התקווה,
האופטימיות היא מקור החיים.אם כל התקוות.
כי תקווה זה יכול להתפרש לימין ולשמאל.
יש גם תקוות שוא,
אבל אופטימיות זו התקווה הכי הכי של החיים
אני אישית חושבת שתקווה היא חלק מאופטימיות, אבל ללא תקווה, חלום וחזון אין לנו תקומה, תודה על תגובתך
תודה על התייחסותך, מצטערת אם באופן כלשהוא פגעתי בך בלי כוונה.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה