מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > נקישה אחת בדלת

נקישה אחת בדלת

נכתב לזכרו של בן דודתי אשר נפל על הגנת המדינה, יהי זכרו ברוך
נקישה אחת בדלת

נקישה אחת בדלת, חיים שלמים מקפלת,

הוא נפל בקרב, ומאיתנו נלקחו חייו.

 

הצטרפנו למשפחה גדולה, משפחת השכול במדינה,

חיינו רוסקו לרסיסים והדמעות זולגות מהריסים.

 

נקישה אחת בדלת את החיים מקלקלת,

משפחה שלמה סובלת, לב שבור מקבלת.

 

הבכי קורע את הלב והנשמה מעונה,

אותך מחפשים כל העת בדממה טעונה.

 

נקישה אחת בדלת ולפתע דודתי מקבלת

הזמנה להשתתף בטקס יום הזכרון, מקופלת.

 

הלב שלה שבור חייה הרוסים בקיצור,

אותך לא נוכל לשכוח, אין לליבנו מנוח.

 

בכל רגע של חיי אתה נמצא וחי,

לא יכולה לעכל שאתה אינך מעלעל,

את צחוקך לא עוד אשמע מתגלגל,

את קולך לא עוד אשמע משתולל.

 

נקישה אחת בדלת את חיינו רמסה,

כל דקה בלעדיך עלינו היא מאוסה.

הלב שומם, הבית ריק והנשמה פצועה,

לעולם לא ימצא מזור לפגיעה. 

 

תגובות  13  אהבו 

722
תודה על ההתייחסות וההשתתפות.
תודה על ההתייחסות והתגובה, תהא נשמתו צרורה בצרור החיים
04/05/14
יהי זכרו ברוך
המלחמות נסתיימו,(להיום) ואתם הסתיימו כל כך הרבה נשמות , לא נשכח.
היום יש טקס בקיבוץ לזכר הנופלים, לראשי ללבי נכנס דמות נוספת לזכור.
תודה
תודה על ההתייחסות והתגובה, האמת שכיום כמעט ולא קיימות משפחות שהשכול אם מפיגועים או בהגנה על המולדת, לא ביקר בביתם. יהי זכר כל הנופלים ברוך לעולמי עולמים.
הכאב ניבט מכל שורה ושורה יהא זה נר זיכרון ורטואלי לזיכרו. תהי נישמתו צרורה בצרור החיים.
תודה על ההתייחסות והתגובה
04/05/14
יהי זכרו ברוך.
שלא תדעו עוד צער.
כיתובך העלה את דמותו של בן דודתך .
תודה על שכתבת וחשפת, כי במילותייך תיארת, לא רק את כאבכם, אלא של רבים כמותכם ודומכם, בלשון הווה של עבר, של עתיד נהווה. עמיר
נקישה אחת בדלת שמשנה חיים שלמים, יהי זכרו ברוך, שאי ברכה.
תודה על התייחסותך, אהבתי אותו מאד ודודתי לאחר מותו נשברה.
תודה על התייחסותך ורגישותך, הכאב נמצא ברקע כל החיים, לעולם לא נעלם, רק נמצא שם מעומעם
תודה על התייחסותך ותגובתך. נזכור את כולם יפי הבלורית והתואר.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה