מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > מנסה לפרוץ את המסגרת

מנסה לפרוץ את המסגרת

תרגיל 3 בסדנא
מנסה לפרוץ את המסגרת

רוצה לפרוץ את המסגרת,

לנסות ולהיות קצת אחרת.


פחות מרובעת, יותר ספונטנית.

יותר מעשית ופחות רגשנית.


אך אישית אני משונה,

לכל אחד לסייע מוכנה.


נפגעת רבות בגלל מעשיי,

ע?י אנשים שמנצלים משאביי.


מנסה לפרוץ את המסגרת,

אך נרתעת ובפחד חוזרת.


אין בי האומץ לשנות,

למרות הרצון החזק לבנות.


ממאנת להתקרב בפגישה ראשונה,

למרות שהוא סוחף בשנינה.


מבקש מייד למיטה לקחת,

ואני מהחשש ממנו בורחת.


מבקשת לפרוץ את המסגרת,

אך ממאנת להשתנות לאחרת.

תגובות  17  אהבו 

583
וכי למה בעצם בנסיבות אלה לשנות ולהשתנות?
שמרי על ערכייך ושאותו אחד שלמיטה ישר רוצה
לקחת, ישנה הוא את ערכיו. אהבתי את שכתבת. שולי1
אנשים יאהבו אותך כמו שאת אם לא תשתני ולא תצאי מהמסגרת,שם יצאו ולא את.כי לכל אחד בעולם יש את הטעם המיוחד לו,ואם תשתני וטעמיך יהיה כמו לאחרת זה לא יהיה אותו טעם זה יהיה טפל.
אל תשתדלי להישתנות היי את כפי שגדלת ועיצבת את עצמך. אין בך משהוא שמחייב שינוי . ומי שאומר אחרת ,הוא שחייב שינוי.אז היי את כפי שהינך וכפי שאנחנו מכירים אותך לטוב.
כל זמן שבן אדם חי טוב עם עצמו אין צורך להשתנות,
15/05/14
אוהבת לקרוא ולהגיב לפוסטים שלך ידידתי, אל תתייאשי מעצמך , לא משנה עד כמה החיים נראים לך מורכבים אל תוותרי לעצמך ועל החלומות שלך , רוב הדברים החשובים בעולם הושגו ע"י אנשים שהמשיכו לנסות כאשר נדמה...
אוהבת לקרוא ולהגיב לפוסטים שלך ידידתי,
אל תתייאשי מעצמך , לא משנה עד כמה החיים נראים לך מורכבים אל תוותרי לעצמך ועל החלומות שלך , רוב הדברים החשובים בעולם הושגו ע"י אנשים שהמשיכו לנסות כאשר נדמה היה שאין תקווה, והעיקר אל תשתני עבור אף אחד היי את בכל המובנים וכל הזמן.
בק"ע מבקש למיטה......טוב נדבר בפרטי (חיוך גדול)
החיים במה ואנחנו.....
ערב טוב
תודה על ההתייחסות, לא משנה את עצמי, נשארת מרובעת בתמידי.
גם אם הייתי רוצה מאד, לא חושבת שבגילי אני יכולה להשתנות ולקבל את המטירנות הזאת וחוסר הכבוד, תודה על ההתייחסות
תודה על התגובה החמה והמעודדת.
תודה על ההתייחסות והתגובה
תודה על התגובה
לא משתנה עבור אף אחד. תודה לך על התגובה היפה
את גברת
פשוט נהדרת
תמשיכי כך
ואל תהיי לאחרת.
אוי אוי כבר בפגישה הראשונה רוצה ישר למיטה, מה קרה? למה למהר? החיפזון מהשטן! זה חוסר כבוד פגישה ראשונה וגם שנייה ועוד בגיל המבוגר שההורמונים נירגעו, תישארי כמו שאת, כתבת נחמד, שאי ברכה.
תודה על תגובתך המחורזת
תודה על ההתייחסות והעידוד, לא משתנה
כיצד.
תודה על תגובתך
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה