איך היא תדע
שאתה אוהב
איך היא תדע על אהבתך?
איך היא תדע שהיא שלך?
האם תמצא את הדרך להראות,
התדע להעניק תחושה של נפלאות.
עשה שהיא תדע על אהבתך,
זר פרחים צבעוניים שלוף מאמתחתך.
במילות אהבה אותו קשט והגש,
תראה לה כמה אתה מתרגש.
את ליבה כעת עליך לנסות לכבוש,
בזה הרגע, לא להמתין עד בוש.
הראה במעשייך עד כמה אותה תאהב,
לווה אותה, כחבר אוהב בכל שלב.
תן לה לחוש ביטחון באהבתך,
אסוף אותה בזרועותייך וסחוף בנשיקתך.
איך היא תדע שהיא שלך?
האם תמצא את הדרך להראות,
התדע להעניק תחושה של נפלאות.
עשה שהיא תדע על אהבתך,
זר פרחים צבעוניים שלוף מאמתחתך.
במילות אהבה אותו קשט והגש,
תראה לה כמה אתה מתרגש.
את ליבה כעת עליך לנסות לכבוש,
בזה הרגע, לא להמתין עד בוש.
הראה במעשייך עד כמה אותה תאהב,
לווה אותה, כחבר אוהב בכל שלב.
תן לה לחוש ביטחון באהבתך,
אסוף אותה בזרועותייך וסחוף בנשיקתך.
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
אהבה נטו.... יופי את כותבת..
שבוע נהדר ויום טוב לך.
זו כמעט משאלה של כל אישה.
שבוע טוב ומבורך.
שאלת השאלות.כשהיינו צעירים מאד,היינו לוקחים פרח ומורטים את עלי הכותרת שלו"אוהב,לא אוהב".הזמרת שר המופלאה(בע?יני)IT S IN HIS KISSשרה שיר זה ב"מוכת ירח".
ממרומי גילי ,פרחים אינם"מעשים"ובעיקר לא המילים.את אלה הם מפזרים בקלות,בפרט אם יש לגבר שלנו כישרון ודימיון בתחום המילולי.אהבה זו האינטימיות היומיומית של התעניינות בנו,מה עובר עלינו,הקשבה לכל דברינו,אם היינו במצב קשה זוכרים ושואלים איך זה עבר ומעודדים.רוצים לשמוע את הקול שלנו בטלפון.מטלפנים בכל שעות היום.מתעניינים בכל מה שאנו עושים.אם אנו חולים,דווקא אז הם באים לעשות לנו כוס תה.יושבים על ידנו,מעודדים.בעיקר בחגים,בשבתות,זאת האהבה.לא מילים ופרחים,נשמה יקרה.תחשבי על זה.אבל השיר\אמנותי ויפה.
הראה במעשייך עד כמה אותה תאהב,
לווה אותה, כחבר אוהב בכל שלב.
תן לה לחוש ביטחון באהבתך,
אסוף אותה בזרועותייך וסחוף בנשיקתך.
לכן כתבתי כך יקרה, הראה במעשייך!!!!
תודה על ההתייחסות ושבוע טוב
איני כולל את כולם יש מעטים שלא,
זקוקים לקורס.
אהבה - היא מילה שמבטאת מצב רגשי
וכאשר אותה חווים היא משלבת בתוכה את כל התחושות והרגשות והמעשים.
ואז לא צריך להוכיח כשהיא קיימת כי היא שם.
השיר יפה ונכון לגביך ,עבור כולנו, מאחלת לך כל עוד אתם שרים ביחד ,בשנים את והוא, המשיכו
וכשהשיר יגמר אפשר לדבר בנשיקה במגע,
מאחלת לך בכל לבי.
יום טוב.