מוטקה > בלוגים > הבלוג של bambi1 > האם את עדיין

האם את עדיין

אוהבת אותי?
האם את עדיין

זוהרה, את עדיין אוהבת אותי?

בודאי שימי, מה נפל עליך פתאום?

רק זה שמזמן לא אמרת לי שאת אוהבת אותי.

נו באמת שימי, אתה לי אמרת? מתי בדיוק?

אני , אני אומר כל הזמן, מוריד את הכלבה, שופך את הזבל, מפנה שולחן, קונה לך פרחים לשבת.

שימי נו באמת, זה נקרא לעשות, לא להגיד. אם ככה אז גם אני אומרת לך כל הזמן!! מבשלת לך דייסה שאתה אוהב, מכינה דגים חריפים, מנקה עבורך את הבית, מתקנת לך חורים בגרביים.

אבל זוהרה באמת, את זה עושה כל אישה לבעלה, זה התפקיד של האשה.

באמת שימי?

תראה את שוש השכנה, כל היום יושבת כמו ליידי בבית הקפה והבעל שלה עושה לה בבית הכל, ככה הוא מראה לה עד כמה הוא אוהב אותה.

את בטוחה זוהרה? תצ?מעי הוא יעשה הכל כדי שהיא לא תהיה בבית, הם רבים כל הזמן. הוא מעדיף להיות לבד בבית ולעשות מה שצריך, רק לא להיות איתה ולידה. כשהם יחדיו חתול ועכבר הם כלום לעומתם.

אבל זוהרה לא ענית לי על השאלה שלי, האם את עדיין אוהבת אותי?

נו באמת שימי, אני כאן איתך, לא לבד, אז יש לך את התשובה .

באמת זוהרה את ממשיכה להתחמק.

 

 

ומה איתך שימי,

מתי אתה אמרת לי שאתה אוהב אותי?

 

אז כשאת אמרת לי שאת אוהבת אותי.

 

את רואה שאת מרגישה זיפת עכשיו? 

אני מחזיר לך במטבע שלך וזה כלל לא נעים.

תגובות  12  אהבו 

543
רשומה משעשעת אפשר לעשות מערכון קומי ממנה, יפה.
שני דברים שהאדם אוהב הכי הרבה לשמוע :זה את השם שלו ואת האהבה שלו[אם אוהבים אותו]
ניסיתי לעשות שינוי פזה, שמחה שנהנית, תודה על ההתייחסות והתגובה
ומה עושה זה שגר לבד? איך הוא ישמע את שמו או את אהבתו???? כמה זה מסובך, תודה על ההתייחסות.
אני אישית טורחת השכם והערב לומר כמה אני אוהבת, וגם כותבת. (-:
את עדיין חושבת שמילים הן העיקר ולא המעשה?בגילנו(טוב,את יותר צעירה בהרבה)אבל כבר צריכים לדעת מה חשוב.אפילו בני ישראל אמרו"נעשה ונישמע"קל לומר מילים זו אינה טירחה.המעשה הוא הקרבה מסויימת של זמ...
את עדיין חושבת שמילים הן העיקר ולא המעשה?בגילנו(טוב,את יותר צעירה בהרבה)אבל כבר צריכים לדעת מה חשוב.אפילו בני ישראל אמרו"נעשה ונישמע"קל לומר מילים זו אינה טירחה.המעשה הוא הקרבה מסויימת של זמן.אבל מה אני מדברת.כשהייתי נשואה,כשהייתי בת 19,דיברתי בדיוק כמו כאן בפיליטון שלך.בעלי המנוח אהב להתבדח על זה כששאלתי אותו אם הוא אוהב אותי,הוא היה עונה."איזה יום היום"הייתי אומרת נגיד :יום ראשון.אז הוא היה עונה לי"יום ראשון זו בעיה,הימים האחרים אני אוהב אותך "והיינו צןחקים ובכל זאת שאלתי.הייתי בת 19.לא ידעתי אז מה חשוב.ם .אבל מספיק לי להתפלסף.כתבת משהו יפה,משעשע,ןמענג.נהנתי.
08/06/14
דו שיח משעשע
אהבתי
זו היתה הכוונה לשעשע, ניסיתי לעשות שינוי פאזה, תודה על תגובתך
תודה על תגובתך, שמחה שנהנית
08/06/14
מסתבר שלמדתי ממשהו, לא?
עד עכשיו לא ניסיתי כוחי בכאלה
09/06/14
אין עלייך !! קבלי לייק גדול . כותבת שירים מקסימים , כעת ניסית לכתוב רשומה משעשעת והצלחת בגדול . ואת מכירה את האישה שאמרה לבן זוג שלה אני יעשה בשבילך מ -א- עד -ש-. אתה תעשה לי רק את ה-ת- == תכבס...
אין עלייך !! קבלי לייק גדול .

כותבת שירים מקסימים ,
כעת ניסית לכתוב רשומה משעשעת והצלחת בגדול .
ואת מכירה את האישה שאמרה לבן זוג שלה אני יעשה בשבילך מ -א- עד -ש-.
אתה תעשה לי רק את ה-ת- == תכבס,תנקה,תגהץ,תבשל,תתלה וכו' וכו'
תודה על תגובתך , צחקתי מהמשפט האחרון
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה