כאב הפרידה
עוד הריח שלו בכר נותר,
היא בוכה בלילות וליבה מבותר.
האמינה בתמימותה שאכן קיימת אהבה,
שעל אף המכשולים תגרום חדווה.
הוא הבטיח המון והגיע הפרעון,
ולפתע הכל התהפך ובלב החידלון.
הוא הוסיף עוד נדבך לכיבושיו,
היא נותרה עם לב שבור ומאוכזב.
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
בהתחלה כולם מתוקים ןמתוקות,
מילים עפות ברוח,,ולא עולה כסף להגיד אותם
אהיי ברוכה כתבת יפה,,דבר שעצוב,
את צודקת בכל
בשורות טובות.
אכזבות הן כמו בליטות בכביש, הן מאטות אותנו, אבל אחר כך אנחנו נהנים מנסיעה חלקה, אל תתיאשי המשיכי הלאה!!!
שבוע טוב!
זה איש ללא תרבות
ושילך לכל הרוחות
וכמה טוב,אחד פחות.
כל הבליטות בכביש מוצאות אותי (-: חיוך גדול
שבוע טוב יקרה
כל אחד וההתנהגות שלו, אולי גם האהובה לא הייתה לגמרי בסדר,
מי יודע?
שבוע טוב
אהבה נכזבת היא עצובה
שיהיה לכולנו שבוע טוב ושמח
כי נכון לרגע זה את עוד שם,כואב לך ואת לא מוצאת שלווה ואני רק יכולה לומר לך שאני איתך ואני כה מבינה.יכולה לחוש איך הכאב לא ותן לך מנוח ואיך ביתך וליבך עפוף זכרונות ותחושות. לא היייתי שם אך במקום דומה של אבדן.
ואני חשה שאת חזקה ויש בך כוחות.וחיייך מלאים עשיה וחברים וחברות ויבואו ימים טובים מאלה .
איתך בכאבך שמלווה אותך ביייחוד בלילות כשאת לבד עם הזכרונות. שיחלוף לאיטו. ועוד יום יבוא....
שבוע טוב לך יקרה
הראש תמיד מורם
החיוך שוכן על הפנים
החברות והחברים תמיד בסביבה
והכאב יעבור עם הזמן
שבוע טוב
אכן חוסר כנות כואב מאד
אבל לומדים להתגבר על הכל
שבוע טוב וקל לך
לא רצה אחרי איש,
אבל עדיין זה כואב
מעריכה מאד את החיבוק
שבוע טוב
מזל שלי שהתפכחתי בזמן
תודה על התייחסותך
לאישה אופטימית כמוך, אני מניח העצב חלף ודברי סקרלט האלמותית תמיד נכונים:
"מחר יהיה יום חדש"
שלא תפסיקי לחייך.
גם כשאני בוכה אני עדיין מחייכת
אבל לעיתים הכאב והאכזבה
מרטשים את הנפש