לקראת יום כיפור- כותבים על סליחה במוטק'ה

למה כל כך קשה לפעמים לסלוח או לבקש סליחה?
יום כיפור בא לכפר על העבירות שבין אדם למקום- לה', אך על עבירות שבין אדם לחברו אין כפרה, לפי חז"ל "עבירות שבין אדם לחברו, אין יום הכיפורים מכפר, עד שירצה (ויפייס) את חברו". כך נוצר המנהג שבו אנשים מבקשים סליחה איש מרעהו לקראת יום זה, ומיישבים חשבונות ישנים בדרכי שלום.
נשמח לקרוא סיפורים של סליחה, שבהם נסלח לכם או שסלחתם לאחרים, תנו השראה לנו ולאחרים לקחת חלק במצווה היפה הזאת לקראת יום כיפור.
כיתבו פוסט בבלוג שלכם על סליחה והסיפורים הנבחרים יופיעו בפוסט השראה ויפורסמו בפייסבוק של מוטק'ה.
גמר חתימה טובה,
מערכת מוטק'ה
שושנה זילברמן