הדרת נשים וסימן השאלה היכן היו שרי הממשלה
המרי כבר החל . מרי אזרחי שמפריח מליוני מילים מילים קשות ומלאי חימה על הפרדה בין נשים לגברים הפרדה מפלה שאין לה אחיזה לא ברחוב ולא באוטובוסים לא בבריכה ולא בחדר כושר. לא בים ולא בין הגלים כי כולנו נולדנו בצלם האלוהים, קצת שונים אולם יותר זהים. המרי שהתחיל עם קיטונות של בוז והרבה מילים לא משפיע על כל אותם כתות חרדים מזוקנים שהרי הם אינם קוראים את הפוסטים שאנו כותבים וגם לא את אמצעי התיקשורת שבשבילנו אלו עיתונים ובשבילם זה נייר לעטוף בו את הקרפיונים ההפליה כה חריפה עד שקשה להיות אישה דתיה "הישארי במטבח", כך ציווה הצדיק (אורה זה לא הצדיק שלך) "הכיני את הגפילטהפיש לשבת גם את השרודל והחמין ואת כל המאכלים הערבים לחכי שהרי טעמי אנין ולאחר שתסיימי ,את הבית נקי והחליפי סדין והמתיני שם לבואי לאחר שאסיים את ברכת ה......:" (האם גם לזה יש ברכה?) והאישה השיפחה, כנועה וחרופה .כל מה שביקש עשתה שטפה , מירקה, החליפה סדין והייתה כנועה. רק דבר אחד ביקשה. לא להיות כלואה לא לשבת מאחור באוטובוס כפי שנהגו בעבדים השחורים לא לעטות את גופן בסמרטוטים שחורים כפי שעשו לנשות הטאליבן לא לצאת מהחדר כאשר מגיעים הגברים ולא להסתגר בחדרים שהרי זכויותיהן רבות מזכיותיהם של אותם גברים הנשים עובדות ומשתכרות ומפרנסות וגם מגדלות את הילדים והגברים יושבים ולומדים תורה, מתפלפלים ומחליטים צריך לשמור על הנשים מפני עיניהם של הגברברים לדאוג שלא יתחככו עם גברים זרים ולא ישלחו מבטים מציצנים ולכן יבודדו את הנשים מהגברים ויושיבו אותן בכיסאות אחוריים ואם הן לא עובדות תישארנה בבתים נעולים מדביקים לזה שם מפוצץ"הדרת נשים" חחח.. כמה מצחיק .הפרוש יכול להיות:כבוד לנשים. ומה עושים חברי הממשלה בנידון? רק 2 שרי ממשלה הופיעו לפגישה בועדה שנועדה לדון בהדרת האשה. 5 שרי ממשלה נעדרו .