פניה לריקי ידידה ורטואלית
בכניסה הראשונה לאתר הבלוגים פגשתי ידידים ורטואלים שתודות לעידוד במשוב שקיבלתי המשכתי לכתוב פוסטים.. נהנתי לקרוא את הסיפורים מלאי ההומור ואת השירים שהועלו בתדירות שירים ברמה שלא היו מביישים אף משורר מצליח. בין משתתפי האתר הכרתי משוררת שהעלתה שירים המבטאים ראיה אופטימית לעתיד ורוד. השירים הופיעו כמעט מידי יום וזכו להערכה מצד משתתפי האתר ויעידו על כך התגובות הרבות שקיבלה.. בהודעה קצרה שכתבה הודיעה כי עקב מצב בריאותה נאלצה להעדר מהאתר. אני פונה לריקי שאני רואה בך ידידה גם אם ידידה ורטואלית . חיזרי והעלי את שירייך שזכו להערכה רבה.. אני משוכנע שרבים מהמשתתפים מסכימים איתי..
אני מצטרפת לפנייתך
ריקי שובי.
מאחלת לך בריאות.
מאמינה בך.
אתה מאוד צודק ריקי אשה יקרה, ואף אני נקשרתי
בידידות אמיתית איתה ,
ריקי כל כך נעימה וכתיבתה משרה רוגע בקורא ,
יום טוב לך יעקב ,
יעקב, אין כזה דבר וירטואלי, יכול להיות שאנחנו לא נפגשים ולא מתראים אבל הרגשות שאנו חשים בהם כאשר קוראים הם אמיתיים ומוחשיים.בכוח, הכעס, העצב והשמחה שאנו חשים בקריאת דברי החברים הם אמתיים ולא וירטואליים, הם גם אינם באים ממקום של התחנפות או צביעות, כי אנחנו לא חשים מחוייבות לכותב. אין בנו צורך ליישר מבט בעיניו ולאמר כך וזה אחרת.
פנייתך ידידי מצביעה על שלא טעיתי באדם, בך.ידידי
ג'אבר
השתמשתי בביטוי ידיד וירטואלי מאחר ואני מכיר את הכותבים רק מתוך קריאה של הפוסטים שמעלים.
אכן אני רואה בכל המשתתפים ידידים וכך אני מתיחס בכתיבתי.
מצפה לראות את שימך לעיתים קרובות יותר באתר.
ידידך יעקב