השוחט שוחט ואין קול שיצעק חמס
הסרטונים המועלים ביוטיוב על ההרג בסוריה מביעים אימה האזהרה לפני פתיחת הסרטון מצביעה על כך ומזהירה מפני המראות הקשים. סרטון אחד מראה את ההרוגים מוטלים על רצפת חדר עם פגיעות קשותבאברים השונים כנראה מעינויים ושוב סרטון ושוב גוויות נערמות ועוד סרטון אימה המצביע על שחיטת שתי משפחות על ילדיהן. ארץ אוכלת יושביה. כל יום מתארכת רשימת ההרוגים ממעשי טבח של השילטון שלפי הערכה עבר כבר את המספר 7000 הרוגים . מראות של אש ארטילריה ואש טילים המופנת אל מרכזי הערים וקוטלים מאות אזרחים והעולם אינו נוקף אצבע. המחאות והאיומים נתקלים בקיר אטום של אינטרסנטיים שתי מעצמות שמונעות גינויים וסנקציות על הרודן הרוצח שמה יפסידו נתח שוק למכירת נשק והרודן הרוצח רואה בזה אישור של בני ברית להמשיך בהרג. עכשיו אין לו ברירה. אם יודח ימצא את עצמו על עמוד התליה או על קצה קלונס. כולנו חווינו את הזוועה או יותר נכון רק מקצתה על קצה המזלג. ראינו את מה שהראו לנו בתיקשורת. אולם גם מה שראינו מספיק לעורר בנו חלחלה. גורם לנו לחרוק שיניים ולצעוק חמס. לעורר בנו חמת זעם על האיפה ואיפה. כיצד התנפל עלינו העולם כאשר יצאנו למלחמה נגד ארגון טרור שירה אלפי טילים על יישובינו במשך שנים. אולם עכשיו אנו רואים מעשי טבח מזוויעים. רואים את התמונות והלב נקרע. למרות שמדובר באוייב שלא פעם נילחם בנו בניסיון למגר אותנו. אנו רואים ונקרעים ומייחלים שהאומות הנאורות יתערבו ויצילו את האזרחים הנטבחים. דבר אחד לא מובן לנו. הייכן אתם אזרחינו הערביים. אזרחינו הערבים שיודעים תמיד לצאת נגד השילטון הישראלי שלטענתם פוגע בפלסטינים. הייכן קולכם עכשיו .. מדוע הוא לא נישמע? מדוע אינכם יוצאים בקריאה אל הרודן הרוצח להפסיק את מעשי ההרג ?. ראיתי קול אחד אור בקצה המנהרה .,קול של איש אמיץ שפונה אליכם כאל מוכי האלם. מצביע על שתיקתכם המתמשכת אל מול הטבח הסורי והוא מגדיר אותה כמעליבה ובעיקר פחדנית. כדאי לכם אזרחינו הערבים לקרוא את כתבתו של ג'וודאת איברהים בדעות מעריב מהיום. תקראו ותצדיעו לו על אומץ לב שהפגין בהעלותו את הכתבה. ואולי אז תקבלו את האומץ להתריע. לצעוק חמס על רצח אחיכם הערביים בסוריה.
לדעתי בסופו של דבר השלטון יפול, אם כי הדבר יקח זמן
ויפה שעה אחת קודם.