רצח הוא רצח גם כשהוא מבוצע בידי קלגסיו של רודן
חצר האחורית שלנו בוערת.הכותרות בתקשורת מתארות טבח. אסד טובח בבני עמו בסוריה והעולם שותק. מה שברור שאסור שתהיה מעורבות ישראלית. גם השוטר העולמי אינו שש להציל את העם שנשיאו טובח בו. קוראים לזה מלחמת אינטרסים. לרוסיה יש אינטרסים באזור. סוריה היא קניינית נשק שלה ומעשירה את קופתה .גם לסין יש אינטארסים סוריה היא שוק צרכני שרוכש מוצרי צריכה מסין. לארה"ב יש אינטרסים איזוריים במזרח התיכון וחשוב לה שאסד יעלם ובמקומו תשב הנהגה פרו מערבית.שתתנתק מאירן. בימים טרופים אלו כאשר רוסיה מנסה להגביר את השפעתה במזרח התיכון היא תנסה לתרפד כל ניסיון מערבי להפיל את המשטרים הרודנים שנשארו עדיין באזור . לרוסיה נוח לתמוך במשטרים האפלים שנוהגים בדיוק כפי שנהגה ברית המועצות לפני התפרקותה. תמורת תמיכתה זוכה רוסיה לשווקים של נשק וציוד . ומה שחשוב זה ברית ודריסת רגל חזקה במזרח התיכון. האם אנו בתחילתו המחודשת של עידן המלחמה הקרה? צעדיו האחרונים של שליט רוסיה הבא מצביעים בחיוב על הבעיה. התנגדותה של רוסיה לצעדים חריפים נגד אירן למניעת פיתוח נשק גרעיני ועכשיו ההתנגדות להטלת סנקציות על סוריה על מנת שתפסיק את הטבח באזרחיה, מאשש את ההערכה שהמלחמה הקרה כבר כאן. רוסיה מנצלת את חולשתו של ברק אובמה . ברור לה שארה"ב שיצאה בשן ועיין מעירק ומאפגניסטן תשקול את צעדיה לפני שתיכנס להרפתקאה חדשה.. ארה"ב תאיים ותעשה רוח אולם לא תנקוט פעולה נגד משטרו של אסד.ביחוד כאשר רוסיה וסין מצדדות בו.. גם ועידת המדינות בשיתוף הליגה הערבית שמתקיימת בטוניסיה אינה מצליחה לגבש עמדה. . אסד טובח באזרחיו והמדינות הערביות יושבות ואינן נוקפות אצבע. החולשה של המערב מנוצלת היטב ע"י אירן וסוריה. דבר זה משליך גם על המדינות הערביות החברות בליגה הערבית והן מבכרות לשבת על הגדר. הכותרות בתקשורת ממשיכות לשדר. 70 אזרחים נטבחו בסוריה ומחר עוד כותרת מאה אזרחים רובם נשים וילדים נהרגו בהפגזות תותחים של הצבא הסורי. וזה יזכיר לנו כותרת אחרת משלשום שבה תואר כיצד העמידו הקלגסים של אסד קבוצה של 13 נערים וירו בהם בראשם ובגבם . הוצאה להורג בכיכר העיר והעולם שותק. ע ד מ ת י ? גם חבל התליה לא יכפר על מעשיו של הרודן האכזר