הגיע הזמן לחיות בשלום עם הגוף, הזמנה לצ'ט מומחים
חודש ספטמבר במוטק'ה הוא חודש דימוי גוף בגיל המבוגר במסגרת נושא זה אנחנו מזמינים אתכם לצ'אט מומחים בנושא
"אהבת לגופך כמוך"
או איך לחיות לחיות בשלום עם הגוף עם שרה גילאון.
השיחה תתקיים ביום רביעי ה 12/9 בשעה 19:00-20:00 בצאט מוטק'ה
אהבה עצמית וקבלה עצמית הם האיכויות והמהויות החשובות ביותר בתחושת הבריאות והאושר.
מאושר הינו אדם שנתן לעצמו אישור. דימוי הגוף, וקבלת הגוף הם חלק מהותי במרכיב של אהבה עצמית.
בשיחה הצאט נדבר על הבחירה באהבה עצמית, מדוע זו בעצם בחירה?
מהי ההשפעה החיובית של אהבה וקבלת הגוף על הבריאות ? איך הופכים את החשיבה השלילית לחיובית? מהי הדמיה יוצרת וכיצד בכח הדמיון משפיעים על הגוף, הבריאות, וכל נושא בחיינו.
טיפים חשובים להתנהלות מיטיבה ביום יום!
את השיחה תנחה
שרה גילאון
מנחת סדנאות מודעות אשר בחרה בדרכה הייחודית את נתיב היצירה כהזדמנות להעביר מסר של מודעות ולהגשים את עבודת השליחות שלה.
מזה כ- 15 שנים מנחה סדנאות בכל רחבי הארץ. בין היתר את הסדנה "ואהבת לגופך כמוך"
- כמי שחוותה על עצמה את "מעגל הדיאטה", מעגל מכושף של רגשי אשמה ושנאה עצמית והשתחררה ממנו. הסדנה פותחת נתיב של אהבה עצמית דרך קבלת הגוף ומביאה את האדם להכרה שהוא היוצר של חייו וגופו.
לאתר של שרה ולעוד מידע על הסדנאות שהיא מעבירה :