גן של שושנים.
מעולם לא הובטח לי.
אלא לאחל להגיע אליו.
מנגד הגיעה הקורונה.
נאמר גם המבול התחיל
מטפטוף קל.
כמו פקודה שהורדה
על העולם, מלמעלה
"זמן דלול השורות".
זה התחיל במזרח הרחוק.
כמו אש בשדה קוצים,
התפשטה הרעה.
הנגיף חצה קווים וגבולות,
כשהעטרה התחפשה
לענן, ממטירה גשם נגיפים,
"לדלל המין האנושי טרם
פיצוץ".
ה'קורונה' לא מבדילה בין
'טובים לרעים'.
בין מלומדים, לאנלפבטים.
בין מאמינים, לבין בעלי
דעות אחרות שונות.
את כולם הכניסה תחת
חסותה.
השאלה אם גם תורי
יגיע?
שכן מעולם לא הובטח לי
גן של שושנים.
(הציור ממחיש הריחוק הקיים בין בני האדם).
שמח שקראת והגבת.
בריאות לכולם.
כן, מירי 'הקורונה' "חיה רעה מראה לעולם את אפסותו". יפה הגדרת אותה.
ואולי בזכותה יתאחה הקרע בעם, נשוב לימים נורמאלים.
בריאות ונועם, מירי היקרה. (פרח).
תודה מירי יקרה. תגובתך המעודדת.
בריאות ונחת, לך וליקיריך (חיבוק חם).