מוטקה > בלוגים > הבלוג של נדב > רוחות רעות מנשבות.

רוחות רעות מנשבות.

השיר מדבר בעד עצמו.
רוחות רעות מנשבות.

עננים שחורים הודפים
ענני נוצה לבנים, למקום
אחר.
גל עכור שוטף היום
את עמי המפולג. 
ציניות פושה. 
הקץ להגיון ולחמלה, 
בעידוד שופרות כליה, 
ולפיד תבערה, לזרז 
מלחמת אחים.
מי יעצור את עמי
מריצת אמוק, אל
התהום?
מי יעצור אותו מאיבוד 
עצמו לדעת?
בואי קורונה עלובה,
חבקי, הדביקי אותי
בנגיפייך הרעים, כי
טובים הם מריסוק
אבריי בריצה אל הבור. 

מהלך בין שושני ביתי
מגלה בין השיחים
אשכולות ענבים מתוקים.
נוטל מזמרה, בוצר
להמתיק כוס מרוריי.

תגובות  2  אהבו 

236
13/08/20
אני אוהבת את הבית האחרון, (כשלעצמי על השני, זה שמוצא בקורונה פתרון, הייתי מוותרת).
13/08/20
("כשלעצמי על השני, זה שמוצא בקורונה פתרון, הייתי מוותרת").
נכון, צודקת מירה. (אלא מתאים לרוח הזמן).
בריאות ונועם. (פרח).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה