בין ארבע לחמש.
שיר קליל.
בין אור לחשכה, לבי ער.
מאזין לרדיו באוזניה, כדי לא
להעיר את אשתי הישנה
לצידי.
מאזין לדן קנר המנחה את שירי
הלילה למשקימי קום כמוני.
בין ארבע לחמש, עוד רגע קט
אקום להמשיך בעבודה חדשה
שהתחלתי.
בונה קשת, חצי סהר, מעל
משקוף אחד החדרים.
קשת לא נחוצה, אבל מוסיפה
יופי לחדר.
אז ביי לך דן קנר חביבי,
יום שישי היום, יום קצר
והמלאכה רבה.
השחר עולה. האור גובר.
קם על רגליי בטרם יאיר היום.
מברך את היום החדש,
המביא באמתחתו בשורות טובות.
תגובות
0
אהבו
0
165
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות