ניגונך אבי.
אינני זוכר אם אי פעם
שמעתי את אבי שר.
אבל את קולו, כן אני זוכר.
אבי יקירי איש עמל,
מעלות השחר עד שקיעת
השמש ראשו בפרנסה.
ולב רחב כאוקיאנוס.
אימי יקירתי, שרה.
את את קולה ושיריה היפים
אני שומע עד היום הזה.
טוב היה לה עם אבי.
רק בן חמישים ושתיים
שנה היה אבי, כשבורא עולם
גזל אותו מאתנו.
מאז שירתך אמי, הלך
ודעך עד שלא נשמע עוד.
ואני בנו הקטון של אבי
מפליג בשנים. אפילו לגיל
גבורות הגעתי, על אף
שלא מרגיש עצמי גיבור.
אבי, ירושה גדולה הנחת
תכונותך הטובות ממך
ירשתי.
את הרעות מהחיים גם
ירשתי.
וצאצאים הולכים בדרכם...
תודה עליזה היקרה. קראת והגבת.
בריאות ונועם. (פרח).
במיוחד! את הבישולים של אמא ז"ל!
תמיד בחגים! נזכרים בבישולים מבית-אמא ז"ל!
וישנם מאכלים שעוברים מאמא לבת...
עוד הניגון חוזר...
יהי זיכרונם ברוך!🙏
נכון, הורים לא שוכחים.
טוב שישנם רגעים להיזכר ולהודות להם על אהבתם ודאגתם שלא יחסר דבר בבית.
תודה שושי. בריאות ושמחה. (פרח).
"ניגוניך אבי ושיריך אמי"...
שיר פורט על נימי הגעגועים...
תודה עליזה. אהבתי תגובתך. ("ניגוניך אבי ושיריך אמי"). (פרח).
בריאות ונחת