חיזור.
רומנטי. לטו באב, חג האהבה.
היא הציצה מבעד הוילון
הנטוי, לעבר הספסל בשדרה,
עליו ישב הבחור.
מבטו שלוח לעבר דלת ביתה.
"אמא בואי", קראה הנערה
לאימה.
"קרבי לחלון, את רואה את
הבחור היושב בספסל בשדרה?
מזה כמה ימים, הוא יושב
בספסל ומחכה".
'מי הוא? נראה נער?'
אמרה האם.
"סטודנט, לומד במכללה
בה אני לומדת.
נפגשנו באקראי בספריה.
דברנו, הוא ליווה אותי
הביתה. ביישן"...
"לכי הזמיני אותו שיכנס".
אמרה האם,
'אבל אמא'...
"לכי אליו ילדתי, גם אביך
ישב על אותו ספסל
וחיכה".
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
יפה. הפסל אמר את דברו.
בריאות ונועם, מירה. (חיוך).
מירה: יותר ספסל תאווה מאהבה...
אכן אריאל, אהבה חושנית (לא אפלטונית) ערגה לחוש להתמזג טוטלית.
(כמו שמבוטאת בפסל 'האוהבים')
בריאות ונחת . (חיוך).
שבת שלום ומבורך
חייכתי לקרוא תגובתך עליזה.
בריאות ונחת. (חיוך).
לחיוך ולפרחים,
בריאות ונחת,
😊🙏 🌱
בריאות ונועם. (פרח).