מהון להון.
כותב.
'הגעתי וגם עברתי
שמונים ואחד
עברתי מלא'.
ארבע לפנות בוקר
החצי השני שלי ישנה עדיין
"ציפיות?"
'אין'.
'בעצם יש'.
"מה?"
'לבנות פסל חדש'.
ספרתי לבני בכורי
אמר "אבה, לך על זה".
הולך, 'חומר יש בשפע''
אחכה לזריחה'.
"ושיר?"
'שיחכה לא בוער'
"אבל אבא, אוהב
שאתה כותב שיר"
ארבע בבוקר.
מחכה לאור היום.
"אבא אל תגיד יהיה טוב,
אמור כבר טוב"
'כן בן, כבר טוב',
עברתי מלא...
תגובות
0
אהבו
0
157
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות