הלקוחות זועמים

הלקוחות זועמים לכולכם באשר אתם שם, אשר נאלצתם להתמודד עם לקוחות זועמים, הסיפור הזה מוקדש לכם. וכן כמחווה לאותם לקוחות "מיוחדים" שכולנו אוהבים!
הלקוחות זועמים


הלקוחות זועמים
לכולכם באשר אתם שם,  אשר נאלצתם להתמודד עם לקוחות זועמים, הסיפור הזה מוקדש לכם.  וכן כמחווה לאותם לקוחות "מיוחדים" שכולנו אוהבים!
סוכנת השער של יונייטד איירליינס בשדה תעופה של וושינגטון ידעה להיות חכמה  ומצחיקה, ומה שהופך את האנקדותה הזאת למיוחדת. נוסע זועם התעמת עם הפקידה ליד 
הדלפק שכנראה מגיע לו לטוס ולהרשם לטיסה ללא עמידה בתור כמו כולם. הוא פרץ לראש התור ובקולי קולות עמד על זכותו לקבל שרות מהיר ויעיל!. הטיסות בארצות הברית הן עמוסות וצפופות ונראה שהטיסה שיועדה להיות שלו - בוטלה. הסוכנת היחידה שעמלה על דלפק ההזמנות ואשרורי קו חילופיים לנוסעים עמדה בחום וברעש ובאי נוחות מירבית. פתאום הנוסע הכועס פילס את דרכו לדלפק. הוא השליך את כרטיסו על הדלפק ואמר, "אני חייב להיות על הטיסה הזאת וזה חייב להיות  במחלקה ראשונה." הפקידה השיבה, "אני מצטערת אדוני. אני אשמח לנסות לעזור לך, אבל אני חייבת לעזור לאנשים האלה הראשונים בתור לפניך, אני בטוחה שנוכל  לעשות משהו עבורך לכשיגיע תורך. "  הנוסע לא התרשם. הוא שאל בקול רם, כדי שהנוסעים מאחוריו יכלו לשמוע, "האם יש לך מושג מי אני?" ללא היסוס, הסוכנת שעל  הדלפק חייכה ותפסה את המיקרופון והכריזה. "נוסעים נכבדים, אנא תנו לי את תשומת הלב שלכם בבקשה?" היא התחילה, וקולה נשמע בכל המסוף. "יש לנו כאן נוסע  בשער שלא יודעים מי הוא. אם מישהו יכול לעזור לנו למצוא את זהותו, בבקשה שיבוא לשער. בבקשה".  כל האנשים שמאחוריו בתור החלו לצחוק בהיסטריה, האיש הביט בסוכנת חרק את שיניו ונשבע, F *** אותך! "   בלי להניד עפעף, היא חייכה ואמרה, "אני מצטערת, אדוני, אבל תצטרך לעמוד בתור גם בשביל זה."

תגובות  3  אהבו 

888
18/07/15

הלקוח הזועם... דון דניאל. סיפור יפה, יפה... משעשע. אומנם אירוע נדיר במהותו, (טרם נתקלתי בסצנה כזאת בנמלי התעופה, אולם כסיפור...(חיוך) החברים, בטוח יאהבו אותו...​ שבת שלום.

...

הלקוח הזועם... דון דניאל.



סיפור יפה, יפה... משעשע.

אומנם אירוע נדיר במהותו, (טרם נתקלתי בסצנה כזאת בנמלי התעופה, אולם כסיפור...(חיוך) החברים, בטוח יאהבו אותו...​

שבת שלום.


18/07/15

בהמשך לסיפור (ודמיוני המרקיע שחקים...) הנוסע הזועם אומר: "האם יש לך מושג מי אני? איזו פדיחה תהיה אם יתברר שהנוסע הוא חתנו האהוב של הבוס שלה!...  (חיוך)

...

בהמשך לסיפור (ודמיוני המרקיע שחקים...)



הנוסע הזועם אומר: "האם יש לך מושג מי אני? איזו פדיחה תהיה אם יתברר שהנוסע הוא חתנו האהוב של הבוס שלה!...  (חיוך)


זיפור יפה אולם קשה להאמין שכך זה קרה. לא מאמין שהבוסים היו מרוצים מיחס כזה אל לקוח גם אם הוא נודניק. חברות מוציאות עשרות מליוני דולרים לפירסום על שרות טוב. זה שרות רע גם בגלל ש/שלחה אותו לעמוד ...

זיפור יפה אולם קשה להאמין שכך זה קרה. לא מאמין שהבוסים היו מרוצים מיחס כזה אל לקוח גם אם הוא נודניק. חברות מוציאות עשרות מליוני דולרים לפירסום על שרות טוב. זה שרות רע גם בגלל ש/שלחה אותו לעמוד  בתור  ל...F  חחח


כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

שיחה טלפון ששינתה את חיי
שיחה טלפון ששינתה את חיי זה היה סוף שבוע קשה בכמה ענפי ספורט פופלרים, 3 מדמויות הידועות בענפי ספורט מתו. אחד מאי ספיקת לב, אחד מתאונת שייט והשלישי נורה מחוץ למועדון. טְרָגִי. לא להישמע...
לקריאת הפוסט
אבודים
חודש אבגוסט (מעשה אמיתי) בין שתי ארצות הודו וסקוטלנד סבתא בת 83 אידה ואלד לא האמינה שיבוא יום והיא תזכה שוב לראות את אחיה המאומץ . לפני 70 שנה הוא אומץ על ידי משפחתה בהודו. כאשר האנגלים עזבו...
לקריאת הפוסט
"לי זה לא יקרה" אגדה למבוגרים עם מוסר השכל
חואן מהפיליפיניםתמיד נכנס לצרות. הוא היה ילד עצל, ויותר מזה, לא היה לו שכל רב. כאשר ניסה לעשות דברים, הוא עשה טעויות איומות וכדאי ורצוי היה שלא ינסה. משפחתו, גערה בו והכתה אותו בכל פעם שעשה...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה