THOSE WERE THE DAYS - אלו היו הימים שהיו...

הצלחה מהי? היא שם עצם המתאר מצב, לעומתה, להצליח זה לעשות את כל הדרך על מנת להגיע למצב שנקרא הצלחה.
למרות שמצב הצלחה עדיין הוא מאוד סובייקטיבי, כי לפעמים לחצות מעבר חציה בשלום זוהי הצלחה מוחצת.
אלה היו ימים שתעשיית הבידור הישראלית הייתה בשיאה. הצגות, תצוגות אופנה, סרטוני פרסומות , הופעות עם הלהקה ובלהקה בהפקות שונות כמו הסרט "קזבלן" או ההצגה "כולם הלכו לג'מבו". עקרונית לאמנים אשר כיבדו את עצמם וכובדו ע"י המארגנים הייתה עבודה בשפע.
הקולנוע הישראלי פרח ובראש היה אורי זוהר הבמאי, שחקן האגדתי אשר ביים הרבה סרטים ומופעים, הצלחתו הייתה מובנת וידועה וללא עוררין. אורי כבש את השמיים, ונושא סרטיו היו מאוד אהודים על הקהל הישראלי של אותם ימים, גם המוסיקה הייתה ברוח אותם סרטים, אורי בעצם נגע בהכל, הוא נגע בסמים..אורי נגע בשחקנים.. ואורי הפיק סרטים. איש אינטלגננטי אך שובב עד מאוד.. ובעיקר מעז..
אורי הרשה לעצמו ללטף את השמיים וכשהגיע לשם גילה שיש שם עננים ומעליהם זורחת לה שמש נצחית ואין עוד לאן ללכת, אלא אם כן ינסה לדבר הוא עם העליון.
אורי לא היה רבי עקיבא, ולא טיפס את שבעת הרקעים על מנת להתייצב לפני בוראו. בצר לו החליט לשנות את חייו על מנת שיוכל לטפס ולדבר עם בוראו. אז הוא חזר בתשובה כל סיפור אורי זוהר והסרט "עיניים גדולות" החל מהופעה חיה של להקת ג'אז פלוס מס' 5 בה הייתי חברה.
בטלויזיה של אותם ימים תוכניות בידור מושקעות למכביר,להקת ג'אז פלוס המאוד פופולרית מופיעה ואני אחת משלושת הרקדניות אשר בתוך החמישיה. בין כל האמנים רקדנו ריקוד מקצועי במיוחד לצלילי מוסיקה חדשה. הקטע היה לאורך השיר, קולע מאוד, סקסי ודובר את שפת הריקוד הבינלאומי.
זוכרת שלבשתי אוברל אדום הדוק שהבליט את חמוקיי ואת הצלם שלא הפסיק לצלם אותי. גם בריקוד וגם בזמן שהותנו בין הקהל.
בסוף ההופעה ניגשה אליי מזכירת ההפקה שישבה על הטלפונים והודיעה לי כי אורי זוהר מבקש שאופיע באחד מסרטיו. וקבע לי פגישה למחרת. כמובן שכל הסיטואציה מאוד החמיאה לי ואכן הגעתי לפגישה. מסתבר, שאורי עשה את הבחירה בלי לבקש אודישן או מבחן בד. ואכן, הייתה לי זו הפעם הראשונה להופיע בסרט רגיל כשאני לא נדרשת לרקוד בו אלא לשחק.
זה היה עולם אחר . הכרתי את תעשיית הקולנוע מזוית אחרת , ובאמת בסופו של דבר לא התחברתי לזה. למרות הקטע שלי שהיה מוצלח מאוד בעצם זו הייתה הסיבה שהחלטתי לעזוב את הבמה בשיאי.
אימי הורתי, נהגה לומר לי תמיד "יש עוד יפות".."את מאוד יפה אך אינך היחידה" והיא צדקה.
אך דווקא היופי היוצא דופן הזה הוא זה שפתח לי דלתות והזדמנויות מבלי שביקשתי.
ואני רק רציתי לרקוד בג'אז פלוס של שמעון בראון ולא לחלום על הוליווד.
ואורי? אורי ממשיך להתפלל....
מרגש
סוסטף עצא המרצע מתוך השק.
ענק.
התכוונתי לתת רק קמצוץ מחיי הקודמים על הבמות וכל זאת בהקשר להצלחה מהיא
הצלחה הוא מצב נתון שאו שעשית דרך להגיע אליו והגעת או לא והיא קימת בכל שטח שהוא שקיים
מאד שמחה שנהנית. מהזרקור הקטן של חיי, היום אני עוסקת בדברים אחרים שסוד ההצלחה תלוי בדרך העשיה לה אני קוראת הפעולה של הלהצליח
מי יתן ויתן האל את סוד ההצלחה של חייך בידיך ובמיוחד את האמונה בסוד וביכולתך להשיגו
א מ ן
Y M I
THOSE WERE THE DAYS - אלו היו הימים שהיו...YMI
"זוכרת שלבשתי אוברל אדום הדוק שהבליט את חמוקיי ואת הצלם שלא הפסיק לצלם אותי.
גם בריקוד וגם בזמן שהותנו בין הקהל. בסוף ההופעה ניגשה אליי מזכירת ההפקה שישבה על הטלפונים והודיעה לי כי אורי זוהר מבקש שאופיע"...מבט מחוייך לעבר אחת התחנות החיים, בה הייתה צמיחה מבטיחה.
יפה. נוסטלגי. (פרח).
אכן זו היתה נקודת מפנה בהצלחה בעיסוקי של אז
אתה יודע משחר ילדותי. עשיתי את מירבי על מנת להימנות על להקת ג'אז פלוס,חיטטתי את רגלי בין המלמדים את שלושת סוגי הריקוד עד שהיגעתי לרמת מימוש מקצועית בשפת שלושת הסגנונות ואכן ככה עליתי על הבמות עם הלהקה ובעטיה, וכשהגעתי לשם יכולתי לרשום הצלחה רבתי
הסרט עיניים גדולות פתח את עיני וסיפר לי שלמרות היותי .כל כך יפה ,סרטים רגילים ובטח לא הוליווד אינם מטרת חיי
אז פניתי לאפיק חדש התואם את יכולותי, בו אני נמצאת עד היום הזה
זרקור קטן על חלק קטן מחיי תפס את שימת ליבך, החמיא לי ועוד יותר מכך אולי הדגים מה זו הדרך להצלחה, והצלחה כמצב
את הבמה למזלי ידעתי לעזוב בשיאי
סופש מלא מנוחה עדנתית לך ולמשפחתך
Y M I
אהדתך לפוסט שכתבתי מחמיאה עד מאד
היה בטוב ידידי היקר היה רק בטוב
Y M I