גלגול
גלגול ועוד גלגול, מבט בהול וזעקה "רגלי"
ממש לא אוהבת על שטיח להתגלגל, בגילי!
ואם כבר לתקן את העבר, כאן אתבקש,
אפשפש בסמרטוטים ואנער את כל שיש.
אזכך הנשמה, אמרק ואלבין את המצפון
ואחיה רק לא אמות משעמום כאן בטייפון!
כל עוד נשמת האדם עוברת באפו
כך הוא טועה ולא חדל ממעופו!
לא כדאי לשנות מטרות, הן טובות ונכונות,
אולי את הדרך כדאי להחליף, ולהשתמש בהירוגליף.
עליו ההוראות לשינוי יהיו כתובות וחקוקות
במאמץ, דם, יזע , המון דמעות ותשוקות
כי הניסיון אין שני לו בדמיון
והביצוע קל לעשיה כמו משחק הגיון.
וכך יתגלגל גלגול של נשמה
ואוסיף לה אף דמעה ומהומה.
ולבסוף תבריק הנשמה האבודה
ותתגלגל לה על שטיח עייפה ושדודה..

העיקר חג שמח שיהיה לך.ועוד מעט יהיה לך המיפגש ויוציא אותך ממחשבות כאלה ויעלה לך רק שמחה והנאה.
ושטיחים כבר מזמן אין לי
הם סופגים המון אבק :-)
אני אוהבת פרחים
אני אוהבת מילים
לפרוץ את הכללים
שדמיוני הוא פורה כרבבה
אוהבת לכתוב מילה וחרוז
בשקט בזרימה במלא העזוז.
תודה על תגובתך