אל ?מקדש השמיים?
אל "מקדש השמיים" הערב נשאתי עיניים,
ביקשתי תשובות לשאלות שאותי ממלאות שבעתיים.
ניסיתי להתנחם במראה,ביופי, ברוגע, בצבע ובאופי,
לשאוב מהמקדש לליבי קצת אושר, ללא דופי!
לפעמים אנשים לעת ערב, מבקשים נוחם,
כתף תומכת, לאחר שעות מתישות ויום חם.
ואני נמלטת, אל הקסם שביופייך נמשכת,
שוגה בדימיונות שווא ואת המציאות, דוחקת.
מנסה לשכוח את הכאב, החולי, החולשה,
להתרפק על הקסם, לחפש שלווה, בבקשה.
ואולי אם אפלל לקסם שיורעף עלי,
בעצם היותך, "מקדש השמיים" מעלי,
אולי אז, אוכל למצא מרגוע בשבילי,
למצא שלווה לנפשי להשלים עם פועלי!
המיקדש הזה הוא מיוחד מאד
ולכן כתבתי, תודה על התייחסותך
הוא נצא ביפן ומרהיב ביופיו
ראיתי תמונה שלו וכתבתי בהשפעת התמונה. תודה יקרה על התגובה
מקדש זה הוא מרהיב ביופיו המיוחד.
6/6 מתקרב, תגידי...איכן נפגשים?????? חיוך זה כל מה שאני צריכה!