מוטקה > בלוגים > הבלוג של ניסו > ביבי,נכשלת,לך הביתה

ביבי,נכשלת,לך הביתה

פישלת,אין לך עוד מה להנהיג אותנו.אתה חזק בדיבורים חלש במעשים .אלוף הקסמים והתעתועים,בהתחלה מכרת לנו סיפורים על אירן המפלצת אחרכך על סוריה המסוכנת ועכשיו איזה סיפור חדש יש לך ?.לא יודע לעשות שלום לא רוצה מלחמה פוחד מהבטחון חושש מהכשלון?,לא רוצה לחסל את החמס?לא רוצה לחסל את הטרור תרים דגל לבן .בגללך אנחנו מבולבלים.אתה כמו שוטר תנועה בצומת שבו כל המכוניות מתנגשות זו בזו.
ביבי,נכשלת,לך הביתה

אתה מחר תבנה עוד ועוד התנחלויות ותמכור לנו אשליות ריקות שזה מחזק את הבטחון ובסוף חוטפים נערים ומשליכים אותם כאילו לא היו -ה' יקום דמם-תנחומים למשפחות השכולות-ומה יש לך לנחם אותם ,שיעשיתה כל שביכולתך?עצרת מחבלים ושחררתה אותם לעשות שלום ואין שלום ושוב עצרת את אותם מחבלים בשביל לשחרר החטופים ועכשיו מה ?די לזגזג זה מעיד שאתה לא יודע מה לעשות.מצידי תסלק את כל הערבים מארץ ישראל אבל תביא את הבשורה ואם אתה לא יכל אז תתפטר.הצהרת אתמול שתבנה חומה לאורך כל הגדה המזרחית- הגבול עם סוריה וירדן -מהצפון עד לדרום בעלות של עשרות מיליארדים ולבסוף תגלה חבל על הכסף כי הטרור מתחת לאף של הרדר -אומר שאין כסף לבניית דירות לזוגות צעירים לחומות יש?.

לא מסוגל להפסיק את הקסמים והטילים על שדרות ומוכר אשליות לנתיבות .לא יצרת הרתעה והמצב הולך ומדרדר.

לך הביתה וספר סיפורי סבתא , העם רוצה מנהיג חזק ולא נואם קוסם בקרקס הימתיכוני- או שלום או מלחמה אבל לא באמצע . ,קח אחריות ושחרר אותנו -אין לך אדם שאין לו מחליף ואין לך מחליף נמצא מחליפה עם בצים.

תגובות  37  אהבו 

833
מילים כדורבנות...הלב דואב וממאנת להאמין. כמה רוע..ואכזריות. אולי נקנה לביבי\שרה שעון מעורר..

ניסו,תודה על הדברים שכתבת...
שאלה לי אליך ,ניסו .האם אתה פוליטיקאי בפוטנציה ?שהרי אם יש לך הבנה ורצון כן לתרום ולרתום את מרצך למען המדינה,אולי כדאי שתנסה להשתלב במערכת הפוליטיקה .אני למשל מאד מתעניינת ויש לי דעות מוצקות ,אל אין ב...
שאלה לי אליך ,ניסו .האם אתה פוליטיקאי בפוטנציה ?שהרי אם יש לך הבנה ורצון כן לתרום ולרתום את מרצך למען המדינה,אולי כדאי שתנסה להשתלב במערכת הפוליטיקה .אני למשל מאד מתעניינת ויש לי דעות מוצקות ,אל אין בכוחי כדי להשפיע.מה שאתה עושה ,זה לזעוק כנגד הממשלה ,אבל הצעה קונקרטית אחת לא נשמעה מצידך .התלהמות היא לא הדרך הנכונה ,הלא זכותו של העם היהודי לשבת בארצו .אנו ,האזרחים ,נגן על זכותנו לחיות ולתת לילדינו את מורשת העם היהודי.לא ניסוג.לא הפחד .אין לנו מקום אחר.
זה לא יום מתאים להביע דעה על ימין ושמאל. ביום כזה כולם כןאבים את רצח הילדים ומה שאנו שומעים היום זה לא מה שנשמע מחר. ביום כזה כולנו מאוחדים ואסור להראות את חולשותינו והם ...
זה לא יום מתאים להביע דעה על ימין ושמאל. ביום כזה כולם כןאבים את רצח הילדים ומה שאנו שומעים היום זה לא מה שנשמע מחר.
ביום כזה כולנו מאוחדים ואסור להראות את חולשותינו והם ישנן. כן , גם ההצהרה שהצהרת החיא אחת החולשות שלנו. להביע דעה שהיא נגד הקו המדיני ההנהגב מפני שלדעתנו אינו עושה מספיק למען השלום. היא הצהרה מוטעית מכמה סיבות. מפני שאין לה גיבוי ואין ביטחון שהיא לא תביא לאסון. ביום כזה אפשר להרים את נס המרד ורבים יקראו "הורה" כי הכאב מדבר ולא ההגיון. אז תן לעניינים ךהתקרר ןללב להרגע ואחרי כן ישחקו נערי השמאל והימין בפנינו.
ביום כזה כדאי להיות מאוחדים זה לא הזמן לחשבונות פוליטים, היו גם ממשלות מהצד השני של הקשת הפוליטית שגם בתקופתם היו אירועים קשים, למעשה בחבל ארץ זה קיים כבר מאה שנה אירועים קשים, שא ברכה.
30/06/14
ערב , באסה עצוב מתסכל, אבל, צריך להיות שקולים , מלוכדים לתפוס את המרצחים להעניש את הסובבים אותם ,
מקווה שהממשלה תביא את החמאס להצטער על הרצח .
30/06/14
אני ילידת הארץ, מאז שאני זוכרת את עצמי היו כאן רציחות ופיגועים. קראו להם בכל מיני שמות מסתננים, פדאין, מחבלים, ועוד...המשותף בין כולם שהם באים להרוג בנו ואין הם מבדילים בין חייל לאזרח , ילד או אשה כ...
אני ילידת הארץ, מאז שאני זוכרת את עצמי
היו כאן רציחות ופיגועים. קראו להם בכל מיני שמות
מסתננים, פדאין, מחבלים, ועוד...המשותף בין כולם שהם באים להרוג בנו ואין הם מבדילים בין חייל לאזרח , ילד או אשה כל רצח בעיניהם זאת גבורה הין לי בלכסיכון המילים שלי
מילים מספיק חריפות כדי לקלל אותם
הצער והעצב נוראים וכבדים יהי זכר הנערים ברוך
ביבי צריך שעון פעמון הזעקה
ודאי שיש בעיה של דרך ואנחנו בצומת דרכים וצריכים מנהיג שיכוון אותנו
זכותי להתלהם ולזעוק מול אוזלת היד של המנהיג חסר עמוד שדרה -תקראי שוב את דברי ותלמדי שיש שם כמה עצות איך לפעול ואיך לא לפעול.וכשלא יודעים מה לעשות לא עושים מאשר לעשות שטויות.
הקריאה שלי לסדר אינה פוגמת בכהוא זה מהאחדות שלנו ואין זמן יותר מתאים מלזעוק מאשר היום הזה.
אני כל השנה לא זועק אבל היום הזה לי הכי מתאים .
צריכים להיות שקולים כל הזמן זה בדיוק מה שכתבתי ולהכנס היום בחמס זה הכי לא מתאים.
נכון שמאז הקמת המדינה אנחנו בבעיה של בטחון ואולי נשאל עצמנו אולי המנהיגים שלנו מוליכים אותנו שולל?
30/06/14
אולי מוליכים אותנו שולל ואולי אין להם פיתרון
המלחמה בטרור לא קלה ,וכמו שאנו חצויים בעצמינו כך גם האסלם עצמו מחולק לפלגים ויש בו חלק לא מבוטל שפניו לשלום ויש אחר קיצוני שהכיוון שלו זה לגהנום ובסופו של דבר יגיע לזה.אבל אנחנו צריכים לחבור לכל מי...
המלחמה בטרור לא קלה ,וכמו שאנו חצויים בעצמינו כך גם האסלם עצמו מחולק לפלגים ויש בו חלק לא מבוטל שפניו לשלום ויש אחר קיצוני שהכיוון שלו זה לגהנום ובסופו של דבר יגיע לזה.אבל אנחנו צריכים לחבור לכל מי שרוצה שלום .
נראה לי שאינך יכול להצביע, ולוא על מנהיג אחד, שהביא שלום עם אלה הקוראים לעצמם פלסטינים, מפני שהם אינם יכולים, או אינם רוצים בשלום. טול קורה מבין עיניך, כבד שנותיך וחייך (החיים שלך).
01/07/14
ניסו יקירי, לא מסכים איתך. דווקא בערב עצוב זה שהעם כולו מתאחד עם כאבן של שלוש המשפחות היקרות על רצח בניהם. אתה שופך חמתך על ראש הממשלה בנימין נתניהו. לכנות אותו בשמות גנאי. מתבייש במקומך. הנה דברים ...
ניסו יקירי, לא מסכים איתך. דווקא בערב עצוב זה שהעם כולו מתאחד עם כאבן של שלוש המשפחות היקרות על רצח בניהם. אתה שופך חמתך על ראש הממשלה בנימין נתניהו. לכנות אותו בשמות גנאי. מתבייש במקומך.
הנה דברים שכתבתי לאחד המגיבים היקרים. דברים המתאימים לומר אותם גם לך וגם לניצן היקרה:
"מתפלא על אלה שבינינו הדורשים בקולי קולות מראש הממשלה למצוא פתרונות להגיע להסכם שלום עם שכננו הערבים - שכננו השאננים, שבעי הרצון, שמלאכתם נעשת בידי אחינו היהודים. ללחוץ על ראש ממשלת ישראל ורק... לשמחתו של אבו מאזן ומרעיו, יש לו סיבה טובה להרגיש שבע רצון, אפילו עולז, שאליו הצעקנים שלנו לא פונים אליו באותן דרישות, להגיע להסדר שלום עם ישראל, אלא רק לממשלה שלנו, המפרנסת בדיעבד את הרשות הפלסטינית ומצילה אותה מקריסה כלכלית.

שאלה ניסו ידידי, מה נשתנה הלילה הזה. (כמו בסדר פסח) מה השתנה מימי הצהרת בלפור (נובמבר 1918) קרוב ל100 שנים, יחס הערבים ליהודים, ולמדינת ישראל? תו?ד?ה גם אתה, דבר לא השתנה. אותה שנאה ליהודים קיימת.
הערבים עדיין מחזיקים באותה שאיפה של אז כן גם עכשיו, לרשת אותנו בכל תכסיס אפשרי, על ידי טרור מדיני, או טרור חבלני. שאיפתם זו לא השתנתה. חלומם להעיף את היהודים בכל האמצעים הזדוניים שהם מתכננים עד היום וגם מחר...
בינתיים הדבר לא עלה בידם, אך מי יודע אולי בעתיד בעזרת אחינו בשמאל הקיצוני, הם יצליחו!
01/07/14
ביבי אכן נכשל, אך כעת זה זמן לעטוף באהבה את משפחות הנערים שנרצחו באכזריות, לא זמן להילחם בשלטון. מסכימה איתך שביבי מזגזג, לא בדיוק יודע מה הוא רוצה, אבל השאלה הגדולה היא; האם יש מישהו אחר, טוב יותר, ...
ביבי אכן נכשל, אך כעת זה זמן לעטוף באהבה את משפחות הנערים שנרצחו באכזריות, לא זמן להילחם בשלטון.
מסכימה איתך שביבי מזגזג, לא בדיוק יודע מה הוא רוצה, אבל השאלה הגדולה היא; האם יש מישהו אחר, טוב יותר, שיטול את מקומו?
כולנו כואבים וכועסים על אזלת היד של הממשלה, אבל והיה והממשלה תחליט להיכנס בחמס בכל הכוח, כמה קורבנות זה יגבה מבין חיילנו?
האמת שזה נבלה וזה טריפה.
הכאב מעביר את האנשים על דעתם, קשה מאד להתמודד עם מציאות אכזרית שכזו.
מטרתי אינה לקדם את עצמי, אך נראה לי נכון ותורם, להפנות אתכם, לפוסט שהעליתי בשם "חושש לחשוב". אני מפנה אתכם ללינק שבו, ומקווה שתצאו ניתרמים.
תודה על הדברים. אכן , כל כך עצוב- ובמיוחד נוכח הבשורות האחרונות על הנערים , שלא ישובו. לדעתי צ"ל "פישלת"- לוותר על האות ה במלה הראשונה בפוסט שלך.
אך אהבה ואנרגיה חיובית מאז שנודע אתמול שנמצאו גופות שלושת הנערים - חייבים כולנו לתת לבני המשפחה. יש לנו מדינה נפלאה. ביבי לא לבד, הוא לא מקבל החלטות מהבטן - יש לנו צבא בעל עוצמה, מודיעין נכון...
אך אהבה ואנרגיה חיובית מאז שנודע אתמול שנמצאו גופות שלושת הנערים - חייבים כולנו לתת לבני המשפחה.

יש לנו מדינה נפלאה.

ביבי לא לבד, הוא לא מקבל החלטות מהבטן - יש לנו צבא בעל עוצמה, מודיעין נכון. והם עושים הכל כדי שיגשימו מטרות אסטרטגיות, שאנחנו העם לא יודעים.
הלכתי לישון בתחושה טובה וקמתי בתחושה יותר טובה ומחוזק בדעתי עם כל הכאב והצער על שקרה לנערים.כי אני לא איש לא אופנות חולפות ודיעות חלולות,אני אדם של אמונה בלתי מעורערת-אמונה לא עיוורת אלה -אמונה שכלית ...
הלכתי לישון בתחושה טובה וקמתי בתחושה יותר טובה ומחוזק בדעתי עם כל הכאב והצער על שקרה לנערים.כי אני לא איש לא אופנות חולפות ודיעות חלולות,אני אדם של אמונה בלתי מעורערת-אמונה לא עיוורת אלה -אמונה שכלית שיש השגחה עליונה שבסופה יש שלט קטן שאומר ש,יהודה לעולם תשב,עם ישראל היה ויהיה עד סוף הדורות.מה שקורה באמצע זה פחות מעניין.
עם ישראל הוא העם שבגללו נברא העולם ובגללו יחרב גם.המנהיג הראשון של העם הזה היה משה עם כל הכבוד למשה גם הוא נכשל בגלל שפקפק בה' והכה הסלע-על כן לא קל להיות מנהיג לעם היהודי .מנהיג צריך תכונה אחת ויחידה,אומץ להחליט טוב ונכון"וביבי הוא לא טוב ולא אמיץ ליהודים -אחרי 3 קדנצות של ראש ממשלה.בקושי הייתי נותן לו ציון עובר.זה שלא הצליח להחזיר הביתה את הנערים זה גם כשלון כי נכשל במבחן האומץ ליצור הרתעה בבטחון .בטחון הוא בסך הכל תחושה.לא רק שלא נטע בנו את התחושה הזו ,אלה גרוע מזה הוא נתן תחושה לטרוריסטים שיל ישראל שאנחנו פריירים -חלשים ."ואתם מוזמנים עוד להכות בנו ועוד ועוד"מצד גם אין לו אומץ לשלום מ1999 הוא מהתל בנו ובפלסטינים .
ואתם בטח תשאלו את השאלה הנבובה:שבשביל טנגו צריך שניים?
נכון .יש לנו את אבו מאזן -הוא לא הכי בעולם אבל זה מה יש אפשר לרקוד איתו טנגו על כסא גלגלים .טנגו פרושו גם להלום באויב וגם לעשות שלום איתו.
וביבי שיהיה בריא לא מסוגל לכך.גם בתחום החברתי כלכלי אין לו האומץ להקטין את הפער המכוער בין העשירים החזירים לבים העניים המרודים.ביבי גם אין לו אומץ להיות הגון כי הוא קוסם.
טיעונך אומר כך:שביבי הוא כמו כל המנהיגים שלנו שקדמו לו ואני מוסיף ואומר שהוא יותר גרוע מהם.תקרא את תגובתי מס 27
נדב,בבקשה אל תתמם -כולם בתקשורת שופכים חמתם ואני לא צריך אישור מאף אחד.אני לא עובד עם סטופר. לעיקר דבריך מה נשתנה, תשובתי כלום לא נשתנה כי אנחנו לא רוצים להשתנות ובעקבות כך הטרור גואה ועולה עולה אול...
נדב,בבקשה אל תתמם -כולם בתקשורת שופכים חמתם ואני לא צריך אישור מאף אחד.אני לא עובד עם סטופר.
לעיקר דבריך מה נשתנה,
תשובתי כלום לא נשתנה כי אנחנו לא רוצים להשתנות ובעקבות כך הטרור גואה ועולה עולה אולה
לשאלתיך אם יש תחליף לביבי ודאי שיש -והוא יבוא ויום יבוא ויקום מנהיג כזה אמיץ.קראי שוב תגובתי 27
דבריך מקובלים עלי והם נכללים בדבריי אך בואי ונתקדם...מה עושים ברגע זה?לאמר מה שהיה הוא שיהיה ,לעשות חושבים?לשנות ?
איש באמונתו יחיה....תרגישי טוב עם העצמיך זה הכי חשוב.
אז אתה איתי בקואליציה --זה טוב טוב מאד.
כל חד לחוד וביחד! אני לא חושבת שהיסו תופס טרמפ על מה שקורה עכשיו! גם אני לא! . יש לעשות הפרדה ולא לנצל מצב אבל, אם לט מתלהמים, באים עם דעות קדומות ומקשיבים למה אבל לכל(!) מה שמישהו אומר לך, מב...
כל חד לחוד וביחד!
אני לא חושבת שהיסו תופס טרמפ על מה שקורה עכשיו!
גם אני לא!
.
יש לעשות הפרדה ולא לנצל מצב
אבל, אם לט מתלהמים, באים עם דעות קדומות ומקשיבים למה
אבל לכל(!) מה שמישהו אומר לך, מבלי להוציא דברים מהקשרם, אז בשורה התחתונה ידו של ביבי על התחתונה.
הוא בא מהמקום הנמוך ביותר בארץ.יותר נמוך
מים המוות.
אני בכלל לא רוצה ל"טפל" עכשיו בשרה שאנחנו מאותו הכפר וראיתי את "נחת"זרותיה ההידריות וצפרניה הערפדיות שלה" ,מאיך שהתעללה בחברתי שהייתה דיירת שלה אם חד הורית.
גועל נפש וביזיון איך שביבי משתמש ב"ציונות" באופן כה ציני ולטובתו בדמגוגיות ובשמגגיות.
ובמורשתו של ז'בוטינסקי ( שהיה כנראה מתהפך בקברו אם היה נוכח במה שקורה כאן) .ו"כוחו"רק בכוחניותו ובחוסר אמות מידותיו ובשחיתותו ובשחיתות כל ממשלתו( ממשלתנו) וחבריו לשלטון.

זה נכון שהיו גם לפניו נפלים,אך היו מנהיגים שעשו אמנם שגיאות וטעו אך גם קידמו את המדינהץ
ואילו ביבי הוא עונש.
הוא קוץ בת.. הוא צרה צרורה. וכל מי שהשתן עדייין לא עלה לו לראש,ושרואה את מה שקורה ומה שנעשה( למרות שלעתים מה שניתן לראות הוא רק את הקצף על פני המים,וזה אשר מעיד על זה שמפחיד אם ניכנס לעומקם של דברים -או תיפתח תיבת פנדורה וכל השרצים יצאו.וגם ככה אותי זה מפחיד מה שרואים מכאן.
ביבי מזמן לא הבית.
ביבי שייך למשהו אחר והגיע הזמן שיגיד יפה שלום או סוף סוף יחטוף את בעיטת הפתיחה...


ולהשתמש באסון שארע כבאמצעי נוסף לטיוח ועם סיסמאות כמו כולנו עם אחד. (גם אין צורך לומר וללעוס את המובן מאליו בשביל מה?) מו הראוי להפריד בין הרצון ( מאמינה שהינו של הרב הדומם)לאחדות ולא רק בעת צרה ...
ולהשתמש באסון שארע כבאמצעי נוסף לטיוח ועם סיסמאות כמו כולנו עם אחד.
(גם אין צורך לומר וללעוס את המובן מאליו בשביל מה?)

מו הראוי להפריד בין הרצון ( מאמינה שהינו של הרב
הדומם)לאחדות ולא רק בעת צרה ואסון.
לבין זה שהשלטון מנצל את הפאשלות של עצמו כמנוף.

די.מספיק! נמאס מהסיסמאות הנדושות והריקות הנ"ל.
תעשי משהו בנדון במקום לנפנף.
אנחנו לא מנגל.
אני אוהב אנשים שיש להם האומץ לאמר את האמת את כל האמת ובזמן .מגיע לך טפיחת שכם.
02/07/14
דיר באלק לפעמים זה כואב...(חיוך)
ליטוף מריחה של שוקולד
אם ה' יקום דמם סימן שמאמינים שיש ה' ושנית שהוא יקום מתי שהוא וצתי נשאלת השאלה?מתי שהוא נוח לו והוא יודע בדיוק מתי ואיפה כמה ואיך --נסמוך עליו שהוא יודע לעשות עבודה נקייה .ועכשיו עכשיו ליקום את דמם כשד...
אם ה' יקום דמם סימן שמאמינים שיש ה' ושנית שהוא יקום מתי שהוא וצתי נשאלת השאלה?מתי שהוא נוח לו והוא יודע בדיוק מתי ואיפה כמה ואיך --נסמוך עליו שהוא יודע לעשות עבודה נקייה .ועכשיו עכשיו ליקום את דמם כשדמינו חם ובוער ,,,לא מתאים...חכמים נהיה ביום ולא בלילה.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אחיי ואחיותיי החטופים
זהב..נזכר באלוקים..סליחה אם זה לא מדבר אלכם..אבל ..אני מאמין בו ואז תשאלו ..איפה האלוקים ..מה הוא חושב ..ולמה...
לקריאת הפוסט
קפה בלי פוליטיקה
קבוצה חדשה..חמד של מקום ..להפגש לשוחח..להחליף דיעות..להכיר בלי פוליטיקה ..שבוע טוב.
לקריאת הפוסט
מסיבה מדליקה בחנוכה
את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה