עיניים
התברכתי בעיניים כדי לראות,
מיופיו של העולם להשתאות,
אך מתוך היופי מבצבץ,
סבל אדיר לאין קץ.
התברכתי בעיניים כדי לראות,
אך מהכאב סביב הן מסתמאות,
ואין מי שייתן עצה,
כיצד לשנות המציאות שבהיצע.
התברכתי בעיניים כדי לראות,
וגם באוזניים המקשיבות לחדשות,
הלב נשבר לנוכח הרצח
כאב המשפחות יוותר לנצח.
התברכתי בעיניים כדי לראות,
אך הדמעות מהן זולגות וגואות,
את נשמתי צורבות ועיני מעוורות,
מצפייה בעולם המלא כאב וצרות.
התברכתי בעיניים כדי לראות,
אך אין בכוחי מציאות לשנות,
וכיצד זה אוכל יופי לראות
לצד סבל וכאב המצוי בבאות.
התברכתי בעיניים כדי לראות,
אולי את האופטימיות הן ממציאות,
מנסה לשנות, להפריח כאב וצרות,
אך קצרה ידי מלהושיע ושפתי מרות.

כואבת את הסוף המר של הנערים
כמו כל בית ישראל
יהי זיכרם ברוך
אבל זה לא יחזיר נערים לחיים
ואיזה מחיר עוד יגבה מהאזרחים
שרק בשלום ובחיי שלווה הם רוצים.
תודה על ההתייחסות והתגובה
הכאב על הרצח הנתאב
זה כאב של כל אם ואב
כאב החובק את כל עם ישראל
ואנו זועקים מדוע?? היכן האל?
תודה על ההתייחסות
ללא טיפת אופטימיות תיקווה
אין לנו חיים ואין שלווה
הדמעות זולגות מבלי משים
תודה על תגובתך
בית הבראה כולל טלבזיה ,לימודי אוניברסיטה חינם.
גזר זין מוות לרוצחים וליורי הטילים הנקלים.
עם היה גזר דין מוות לכל מחבל
עם דם על הידיים
אולי היו חושבים פעמיים
אולי גם היו נרתעים
תודה על התייחסותך
יראו העיניים הרבה טוב