נא לצאת מהבית

אחרי החגים סוף סוף הגיע וחוזרים לשיגרה ובגדול!
השבוע יצא שיש הרבה מאוד מפגשים חברתיים של גולשים, החלטנו לרכז אותם בפוסט אחד, שאף אחד לא יוכל להגיד שלא אמרנו :)
בחמישי ישנו מפגש חברתי שני בקניון הגדול בפתח תקווה, לפרטים לחצו כאן
ביום שישי צביה הזמינה אותנו לסגור עונה אצלה בבית בהרצליה, בואו לפגוש אנשים טובים באווירה נעימה. לפרטים לחצו כאן
ביום שבת, ראובן מנהל קהילת צילום אירגן שיתוף פעולה מקסים עם קבוצת הפייסבוק 'לצלם פשוט', נפגשים בבוקר למפגש חברתי של צילום. כל הפרטים בקהילה
וכדי שהצפונים לא ירגישו בחוץ, יש שני אירועים לחובבי הקריאה במועדוני גימלאים בחיפה. גולשי מוטק'ה יכולים להיפגש לפני או אחרי למפגש וקפה. לפרטים לחצו כאן
בשבוע הבא יש מפגש נוסף של חובבי היידיש בגן שורק, לפרטים לחצו כאן
אם אתם רוצים לארגן מפגש חברתי אצלכם בבית, בבית הקפה השכונתי, כל שעליכם לעשות הוא לקבוע תאריך ושעה ולעדכן אותנו ונשמח להפיץ את זה.
מוזמנים להתלבט, לבדוק מה חדש ולהתעדכן בקהילת מפגשים חברתיים.
אז יאללה... נא לצאת מהבית :)
שבוע סתוי שמח
ערבה
מערכת מוטק'ה
*התמונות צולמו בטיול המקסים שערכנו ברוח הסליחות לצפת בתקופת החגים! לכל התמונות לחצו כאן

<p>לאוהבי צילום אתגרי וספורט </p>